![]() |
Ik
Zonder blikken, zonder blozen,
zeg ik waar het op staat. Je kan het arrogant vinden ik noem het ‘verwaand’. Jouw adviezen zijn goed bedoeld, maar onderkennen mijn intellect. Voor straf zeg ik de waarheid, jij noemt het ‘afgebekt’. Aantrekkelijke dames -alsof ik daar nog iets om gaf- Met een lach loods ik ze binnen, met een lach kraak ik ze af. Ik ben de koning van de wereld. Kom allemaal naar mij, want ik ben de bekendste. Ik, ik, ik, niet jij. ------------------------------------------------ any comments? :) |
Citaat:
|
Arrogant en verwaand lijken imo heel veel op elkaar, dus ik vind het wel grappig dat bij het 'ik noem het' hetzelfde ongeveer is, en bij het 'jij noemt het' totaal iets anders. Maar dat was waarschijnlijk niet zo gepland.
Van de laatste zin zou ik 'Ik en ik en ik, niet jij' maken, dat leest imo nog leuker. Door het ritme wordt het een mooi vlot en leuk gedicht om te lezen. |
Citaat:
|
dank :) tis idd als vlot gedichtje bedoeld en de eerste twee regels van de tweede strofe vind ik idd ook te lang, maar het is zo lastig om daar iets aan te veranderen en dan niet de loop van het gedicht te beïnvloeden.
Citaat:
'ikke ikke ikke' had ook gekund maar dat zou weer iets te kinderachtig zijn. |
fucking hell, er staat echt ZO'N grote fout in dit gedicht :bloos: :o :nono: ...
ik heb het woord onderkennen een ander uitleg toegekend, het betekent nl (ook volgens woordenboek en co.) het herkennen van iets terwijl ik dat juist NIET bedoel... oftewel, onderkennen zou ondermijnen moeten zijn! |
ik vind het een heel gaaf gedicht :). het doet me denken aan iets waar wij het over hadden :bloos:
en ik vind je niet arroagant. |
gelukkig maar :)
|
hij is cool|! :cool:
|
ik vind hem wel humor hebben.
Aantrekkelijke dames -alsof ik daar nog iets om gaf- Met een lach loods ik ze binnen, met een lach kraak ik ze af. dit is gewoon ontzettend cool. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:48. |