![]() |
mode
ik ben 17 jaar en gek van mode en kleding en alles wat daar zo'n beetje bijhoort... ben alleen op zoek naar een opleiding zonder al die artyfarty kutdozen :s (sorry) maar goed heeft iemand een suggestie?
|
Kutdoos is dubbelop, joh.
|
hmm... ik denk dat als je van mode houdt, je daar maar aan moet wennen. En anders kan ik je aanraden alle opendagen te bezoeken, en te kijken waar je er het minste tegenkomt!
|
---> School en Studie?
Maar ik weet niet wat je zoekt? MBO, HBO, WO? |
die zijn er niet :p op al die mode opleidingen zitten, om jouw woorden ff te gebruiken, kutdozen...
|
Ik ben bang dat je daar niet onderuit komt
|
Dat wordt lastig.
Want wellicht loopt er op elke modeopleiding een stel huppelkutjes rond. Maar als ze toch te dozerig zijn om iets te presteren zijn ze ook vlug weg. Surival of the fittest eh. |
Dit gaat naat school & studie, ik denk dat dit daar beter past.
Art ---> S&S |
|
Willem de Kooning academie heeft een hele leuke opleiding met mode. Het is wel een kunstacademie maar de mode richting is heel leuk daar. En het valt wel mee met die kutdozen daar :)
|
tja... das eigenlijk het grote probleem... je komt er niet onderuit he! ben op zoek naar iets op hbo (zit in vwo6) maargoed....kunstacademies zijn geen goeie optie dus??? zit nix anders op dan alle open dagen doen en dan maar zien waar k uitkom...dr is zeker nix op universitair niveau ofzo?
|
mode op universitair niveau? :eek:
|
Citaat:
Dit was trouwens 1 van de redenen waarom ik niet voor mode heb gekozen. Maar als je toch voor mode kiest, en je wilt zo weinig dozen zien.. kun je denk ik het beste een school kiezen waar niet alleen maar mode zit. (fashion institute dus niet) Gewoon een kunstacademie (zoals HKU) kiezen.. dan heb je tenminste buiten je eigen opleiding ook normale mensen. :p |
ja ik weet het, het blijft moeilijk!
ben nu bezig met de vooropleiding van de HKA (arnhem) en vind de school aan de ene kant wel fijn, het is zo ongeveer de beste van Nederland schijnt het, maar volgens mij heb je er ontzettend weinig aan wil je later niet in de goot eindigen. bovendien heb ik dan weer het probleem dat ik veel liever naar Amsterdam of Utrecht ga (of heel misschien rotterdam, maar daar benk nog niet geweest) , dus dan kan k kiezen uit de amfi (NEE....daar heb je alleen maar meisjes), de rietveld (tja....:s "te kijk eens hoe goed ik wel niet ben") en de de HKU (heel misschien....maar daar moet k nog kijken). Kan ik niet gewoon gaan doen wat ik wil (kledinglijn opzetten ofzo) zonder opleiding??????? ik bedoel hoe moeilijk kan dat zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
In het deel van je keuzevakken zou je handelsgerichte vakken (of andere vakken die jij mist op de kunstacademie) kunnen kiezen, wat ontbreekt aan je gewone rooster kun je zo zelf aanvullen
Citaat:
|
|
Als ik jou was zou ik gewoon voor de opleiding kiezen die je het meest aanspreekt. Een deel van de meisjes die er rondlopen mogen dan wel kutdozen zijn, maar daar hoef je toch geen contact mee te zoeken? En je zou die kutdozen (:D) toch niet het plezier gunnen dat jij vanwege hen niet de opleiding gaat doen die je eigenlijk zo graag zou willen doen?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48. |