![]() |
[tekening] De denker
De denker, genaakt met pen, en later ingekleurd met photoshop. Heeft me een uurtje gekost. En is de 1e keer dat ik zoiets doe.
http://img.photobucket.com/albums/v5...ozzdenker2.jpg |
De onscherpe kartelerige lijnen zijn heel storend, had je die niet over kunnen trekken? Ik vind het plaatje, het beeld niets aan en de verhoudingen zijn maar heel raar en ook al was het opzettelijk, niet leuk gedaan. Er is iets raars met de kleuren, zit volgensmij niet helemaal lekker, op een of andere manier vloeken de 3 kleuren met elkaar.
|
leuk onderwerp joh (y)
|
jeej!! lang leve lossy JPEG compressie :d
ik vind het niet leuk getekend...zit geen gevoel in en straalt imho niks uit |
Misschien de volgende keer bij het opslaan als een jpg voor maximale kwaliteit gaan. :)
Het idee is wel leuk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik mis de kracht van het beeld een beetje; het bovenlijf is imo te smal; de arm vind ik wel van goede dikte, een tikkeltje overdreven misschien maar wel leuk.
Verder vind ik dat er niet zoveel expressie inzit; het hoofd straalt niet zoveel uit imo. |
eh ik vind het erg saai sorry..
ik vind de kleuren saai.. en ze passen niet bij elkaar. en de tekening zelf ook. |
Ik vind 'm prachtig!
Henk Mul ! |
tjaaa... laat ik het zo zeggen: goed door oefenen! het begin is er, nu oefenen :)
|
troep
|
Citaat:
|
over die kleuren heb ik nagedacht, ik probeerde de rust die het uit zou moeten stralen te vergroten door een deze achtergrondkleur te gebruiken
|
Doet me denken aan het windows achtergrond geval bij 98 SE of welke nog meer ... :\ de achtergronds kleur dan ...
Ow en het had denk ik niet gehoeven :\ |
heiligschennis
|
heeft wel iets... keep going
|
als dat zo doorgaat liever niet
|
Is mooi getekend, schone kleuren, ik vind hem goed!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28. |