![]() |
k-liber: viben :-)
al gehoord?
|
wat een kutnummer :|
|
Je loopt achter. Viben is zoooo 3 vorige maand.
|
'dansen' is een veel beter nummer van de beste man.
|
ik ken wel .calibre maar ik heb het vage vermoeden dat dat niet eens in de buurt komt van wat jij bedoelt.
Je zou altijd eens enige moeite kunnen doen om wat meer uitleg te geven? |
:(
|
ik zag het net hier op school....wat trieieieieiest :(
|
komt de HELE dag op tv, raad eens wat er op mijn school de hele dag aanstaat met surround set zodat je t overal hoort? juist tv.. raad een wat de hele tijd door de school galmt? juist.. viben van k-liber... :mad:
wat een klotelied, al kan je er wel leuk hoerig op dansen als je je verveelt :P |
Lekker nummer :D !!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het een kutnummer maar het is wel fucking briljant. Die dikke neger is echt te cool
Ga maar lekker los Laten we gaan pompen Ga maar lekker los Lekker met je bips gaan bonken Ga maar lekker los Iedereen gaat viben Ga maar lekker los Uit je dak en hipen :cool: |
Citaat:
Jaja het is best wel okee (Y) je moet iig geniaal zijn als je zo'n nummer wilt maken :rolleyes: :rolleyes: ;) |
Citaat:
|
Wát een kut nummer! En wat zingt de beste krel eigelijk?
Echt verschrikkelijk.. |
+|[.[R]ichard.]|+ zegt:
wat ik ben egt geen breezerslet +|[.[R]ichard.]|+ zegt: echt :D |
Citaat:
:D |
kom maar lekker viben
laat me je maar pijpen ...... |
Citaat:
|
Eigenlijk wilde ik hier al een topic over openen, met als titel 'De culminatie van alles wat er op dit moment fout zit in de muziek'.
Om het maar in een zin te zeggen: opgefokte, steun trekken-bevorderende, vooroordeel-bevestigende, vervelende Bijlmermuziek. |
jij hebt altijd van die kanker topics over kanker muziek, en dan ook nog janken als iemand een keer een iets lompere opmerking maakt.....
|
Dit slaat echt alles.. :(
|
:cool: (y)
|
klote met een rietje..
en die grote vent vind ik echt bloedje irritant.. |
bagger
|
Stront. En het enige dat ik ervan versta is "kom maar met me pijpen" maar ik neem aan dat dat "viben" moet zijn?
(n) grove bagger, belediging voor't woord muziek |
Citaat:
nu nog steeds, kan dr geen viben van maken. "kom maar met me pijpen" |
ik ken het nummer van de champ, waar ik uitga.
je kan er goed op dansen, daarom vind ik t een chill nummer. als je thuis op de bank zit is t inderdaad niet echt geweldig, maar als je op de dansvloer staat is ie greeeat!! |
in corkwijk?
|
K-liber, ja wel grappige feestmuziek maar ik heb het zelf niet
wel leuk dat een van die gasten gewoon docent biologie is op een middelbare school |
Citaat:
|
is een van hen LERAAR?
vandaar "leraar, elke dag anders" :) t moet niet gekker worden. en ik mocht de PABO niet eens afmaken omdat ik niet de juiste uitstraling zou hebben. :s |
kut lied
zoals alle urban shit urban is geen hiphop trouwens |
Om even een grote Antilliaan van mijn vorige school te quoten: 'urban is een uitvinding van witte mensen'.
Ontopic: vet nr! |
tja.. troep. Zelfs voor de stijl immens slecht.
|
Urban is gewoon een "net" woord om te zeggen: Da's niggashit man.
|
calibre is dope, dit niet.
|
Citaat:
talib kweli trad toch echt op bij urban nation, ik vind de bewoording ook fout maar het is gewoon commercieel gemak |
Ik kon de reacties verwachten.. :rolleyes: . Volgens mij denken jullie ook nog dat ik de tekst geniaal vind.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Je moet dansen lekker aan de ramadan zijn.. Je moet springen, schudden met die billen"
Dat is toch ook van hun? 'Dansen' ofzo? Nja, viben is iig klote. Zoals alle hiphop + urban etc./ van nu. (n) Die clips zijn ook ranzig trouwens :S |
Citaat:
|
Grappig nummer
(Toen ik het titel zag dacht ik dat de topicstarter Subbie was, maar toch niet :p) |
Bah!
|
Ze waren hier gisteren in Apeldoorn, en ik kon het niet echt super vinden... (n)
Alle breezers waren er natuurlijk.. \0/ Nee geef mij maar laidback luke die gisteren ook in apeldoorn draaide \0/ |
Het zijn altijd dezelfde types(laat ik maar geen details noemen) die kritiek leveren op een luchtig nummer
niet alles hoeft serieus te zijn en als ik naar die muziek kijk waar alle zeikerds hier naar luisteren nou daar wordt een mens altijd blij en beter van,,PLEASEEEE we weten wel dat jullie anders willen zijn etc..nou met dit trieste gejammer lukt dat goed |
Citaat:
en viben zuigt, evenals die ene met 'ballen tot we vallen vanavond?' wat een rotkoppen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28. |