![]() |
Euthenasie
Ze was altijd gezond en fris
Maar opeens ging het heel erg mis Ziek, diagnose nog maar kort te leven Het is voor iedereen moeilijk te bevatten Dat haar niet langer is gegeven De ziekte heeft haar leven bruut verstoord Het heeft haar lichaam van binnen uitgemoord Ze weet wat de ziekte heeft aangericht Ze heeft haar laatste besluit genomen Het einde van haar leven is in-zicht |
Citaat:
Je zou misschien eerst iets iver het verdriet of de pijn, het lijden enzo verwachten ;) Ze zijn goed geschreven (y). Dan geef ik vooral mijn voorkeur aan de tweede, kweet niet hoe het komt. Het taakgebruik zit er sterker in volgens mij...In-zicht (y) Hmmz boeiende commentaar :o |
Meer boodschap dan gedicht, of let er teveel op. Ze ziet er een beetje sleurderig uit.
|
Laatste woord vind ik het mooiste... :)
|
tnx voor de reacties. En tacidvs, meer boodschap dan gedicht? Aan de boodschap hebben jullie wat weinig, jullie kennen d'r toch niet. Denk dat je teveel op let. Wat bedoel je met 'ze ziet er een beetje sleurderig uit'?
|
Ik vind het niet zo'n heel erg mooi gedicht, wel mooi, maar niet heel erg...... Ik kan niet uitleggen waarom niet, sorry.
Gaat toch niet over een geode vriendin ofzo van je? Zoja, heel veel sterkte Kus Kimry |
Misschien ten overvloede, maar 'ze' is het gedicht. Het ziet eruit alsof je een paar nachten lang wakker bent geweest ofzo, het gedicht sleept zich voort, het is alsof je er tijden aan gewerkt hebt. *weet het niet goed te zeggen* *zegt maar niets meer*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:32. |