![]() |
strip versie van dit fotootje voor mijn site, vraagje..
ik ben met een site bezig, en ik wil van onderstaande foto een stripachtig tekeningetje maken (caviakooi met twee caafjes erin) maar mijn tekenstijl is echt WANstaltig....nou durf ik t bijna niet te vragen.....maar zou een van jullie dit kunnen? je naam wordt dan natuurlijk eronder gezet! :-) ik doe de site namelijk in beetje tekening achtige stijl, dus vandaar dat ik er geen fotoos maar tekeningen op zet. hieronder de foto:
http://www.geocities.com/netty56us/caviakooi.jpg |
Wil het best proberen.. Als je me even de tijd geeft :) Paar dagen ofzo, ivm school.
|
je doet een site in een tekenachtige stijl maar je kan zelf niet tekenen.
shit he. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het lijkt me moeilijk om deze foto een beetje goed na te tekenen; de kooi ed lukt volgens mij allemaal wel, maar om te laten zien wat erin zit... maargoed succes ermee, ik ben wel benieuwd naar je site iig.
|
Citaat:
|
|
Wat een miniscuul kooitje... :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moeten die beesten niet drinken?! |
Citaat:
en een kilo kaas bestellen terwijl je helemaal geen kaas lust ! |
Citaat:
|
die tekening is echt mad ill en wicked
|
Citaat:
|
Tsjah. Trés schetserig enzo, en de ene cavia is een beetje verborgen, maar goed. Mijn poging.
http://img39.exs.cx/img39/7690/hamham.jpg Edit: kan nog wel netter hoor, maar heb snel een paar potloodlijntjes weggegumd met PSP, vandaar de slordigheid ook. Kan nog gefixt worden :p |
Citaat:
|
(y)
|
ik zou het wel voor je willen doen, maar mijn motivatie is -10 in alle opzichten.
;) |
wat is de url van je site?
|
Citaat:
edit: ze zoekt: strip, niet schets |
die laatste tekening is erg goed!
ik zet de link van de site hierop zodra het fotootje erop staat! bedankt voor de leuke tekening!! |
nog even een opmerking voor die mensen die "o zo grappig" (nou ik lig niet dubbel, sorry.) een loze opmerking plaatsten.
hoe oud zijn we nou? kan t ff normaal? tekeningen van cavia's zijn altijd welkom trouwens! ik zet ze er nu op, link is alvast: www.websitemaker.kennisnet.nl/caviahoudenclub ziet er nu nog gaar uit, maar ben ook net pas begonnen. |
ik wil helemaal niet bij die cavia erin :(
|
Citaat:
|
vond diue van chillidude sprekender, simplicity is the key ;):)
|
Teering.
Die site, en je bent 20? :| |
Citaat:
|
nee ik ben 18.
mag je dan niet van cavia's houden ofzo? |
Tuurlijk mag je van cavias houden. maar dr zitten nog al wat erm ... fouten qua align in... en tis zeg maar zo Geocities/Angelfire
|
Citaat:
het is nogal amateur, standaard lettertype, foute align,(standaard) templates gebruiken, tja ach, weetje ik hou me mond wel weer |
Ik weet niet, maar waarom staan er van die vage dingen bij je info? Je likt wc's?? :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[QUOTE]Tuurlijk mag je van cavias houden. maar dr zitten nog al wat erm ... fouten qua align in... en tis zeg maar zo Geocities/Angelfire
sorry ik ben nederlands. align? geocities? angelfire? sorry we spreken niet allemaal ras-nerd taal. :rolleyes: |
... snap je misschien dit.
De site is compleet verkeerd uitgelijnt. de achtergrond is te druk bij de links en zorgt ervoor dat de links nauwelijks leesbaar zijn. het ziet er miss leuk uit zo'n schrijfblok achtig iets maar je tekst valt er door weg dit heeft dus met de align te maken (het uitlijnen, voor de niet ras nerds). Sjaan over cavia's heeft trouwens een compleet verkrachte achtergrond waar ik me mateloos aan irriteer. ow en Geocities en angelfire dat zie je ... als je je eigen site bekijkt en een "profesionele" site bekijkt zie je het verschil. En wat de neuk hebbie met comic sans. Ben je een clown? |
voor meer cavia/hamster tekeningen:
klik |
Citaat:
|
loos
|
hey sjaan
ik vind je leuk :bloos: :eek: :rolleyes: :evil: |
[QUOTE]bloemkool schreef op 01-10-2004 @ 20:55 :
Citaat:
|
nou je kan zeggen wat je wil maar dit is ronduit geniaal :p
|
Citaat:
Citaat:
|
Kijk ik weet weinig van websites, maar als je al geen basis HTML kan begin er dan helemaal niet aan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30. |