![]() |
ZWARTE SIMS!! [The Sims 1]
Hey... Ik heb de sims 1. DIe heb ik goed geinstaleerd
Toen downloade ik the sims hot date erbij. Als ik nu op zjn allerverst in zoom, worden alle sims zwart. Is hier ene patch voor, of een site? Kan iemand mij die geven? Windows XP 512 MB RAM-geheugen Pentium(R) 4 CPU 2.53 GHz |
racist
|
Citaat:
|
Downloaden :nono:
Dat doen we niet, kopen :P Die kost nu nog maar minimaal |
Citaat:
|
Dat komt natuurlijk omdat je hem illegaal hebt he. Het enige wat je kan doen is; koop het spel.
Kost je €10,- ofzo, niet zeuren. |
Hallo! Ik bedoel dat the sims helemaal zwart zijn
Ik maak er wel ff een screenshot van! :) |
Dan speel je toch met zwarte sims, dan heb je ineens indos, mollukers, turken, en marokkanen, is toch niks mis mee.
Kan je een ghetto nabouwen :P |
Offtopic: Uhm ik denk toch echt dat zij een DirectX update nodig heeft ofzow???? Is zo wel erg dramatisch he?
Of je moet de echte versie kopen :s |
Wat een schijnheilig geleuter altijd op dit forum over het spel kopen... Als je niks nuttigs te lullen heb, hou dan gewoon je mond. Gooien de forumbazen er wel een slotje op voor je.
|
Alsof iedereen hier zijn spellen legaal koopt. :rolleyes:
|
:d , voor 10 euro wacht ik geen 2 dagen :P
|
Heb je iets tegen je zwarte medemens? :nono:
En niet zeiken dat iedereen schijnheilig is, maar voor 10 euro verspil je toch je tijd en bandbreedte niet aan The Sims downloaden?Ik zou niet eens bandbreedte aan The Sims verspillen maar dit buiten beschouwing gelaten :nono: |
Citaat:
|
:rolleyes:
|
IK HEB DE ECHTE VERSIES
Ik heb the sims 2 maanden geleden bij de Bart Smit gekocht voor 20 euro ofzo... Ik heb hem helemaal goed geinstalleerd. Daarna heb ik the sims hot date erbij geinstalleerd. Als ik nu in de stad ben met mijn sim, word ie zwart Gewoon een schaduw dus. Hij heeft geen MOND, geen LIPPEN, geen OOG, en geen OREN enz. KAn iemand helpen? Ligt het aan the sims hot date ofzo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
The hote date is geen patch ofzo :nono:
|
Luisje je hebt jezelf nu al een paar keer vast gelult. We weten dan je Hot Date gedownload hebt en niet gekocht (althans je maakt anders wel heel vreemde typo's :o). Daar ligt het aan.
|
Waarom staan er zoveel topics over dit een en hetzelfde KUT spel??
|
Citaat:
|
ach laat ze toch. Als zij graag de hele nacht de computer willen laten downloaden met de niet geringe kans om een virus binnen te halen..... :D
|
Citaat:
:confused: mmm jij doet dan toch iets fout jonge... |
Citaat:
|
Oke, hier hebben jullie bewijs dat ik hem echt gekocht heb:
Ik heb foto's gemaakt van de verpakking en de CD's zelf... Klik hier voor de foto van de beide hoesjes (open) Klik hier voor de foto van the sims hot date CD Klik hier voor de foto van the sims CD Klik hier voor het hoesje van the sims Klik hier voor het hoesje the sims hot date Zo... (y) Dat zijn de foto's die ik net ff snel gemaakt heb van de hoesjes en de CD's!!! :) |
lol typo dus :P
|
Wat ironisch
Je hebt een illegale sims, en meteen worden alle sims zwart. Ultiem illegaal :D |
Citaat:
Klaag de maker van Teh Sims aan voor racisme :P |
Hier even verder, die comp specs die je aangeeft?
Je hebt in S&M een topic over je computer op je kamer waar je sims op speelt, something smells fishy http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=968705 |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: flauw sorry :D |
Mooie tuin heb je, jammer van de regen.
|
Jezus beginnen die zwartjoekels nu ook al onze virtuele bezittingen te occuperen?! :nono: ;)
|
Citaat:
maar ja, wie blijft dan ook een serie kopen die zo schaamteloos wordt uitgemolken. |
Citaat:
|
Ah, ik zie het al.. illegale Thaise kopietjes :D :p
|
Les sims! dude dat die foto's zijn zo nep dat er geen woord vuil over maak (behalve deze worden dan)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[edit] Bijde cd's zijn Frans, misschien werken Franse cd's niet op een Nederlandstalige Windows?[/edit] |
Citaat:
|
|
Once you go black, you never go back.
|
Stroo,
heb jij niets beters te doen? |
Spel kopen.
edit: Spel heb je gekocht, ik verwacht geen normale reachties meer hier (HELAAS). Probeer: Directx, nieuwe videodrivers en google. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23. |