![]() |
SKATERS opgelet!
Hallo,
Wij hebben op school het vak trends, en daarvoor hebben wij de opdracht gekregen om onderzoek te doen naar een bepaald 'hokje' binnen de maatschappij. Onze keuze is gevallen op Skaters. Zonder jullie in een hokje te duwen, wil ik daarom vragen of alle mensen die zichzelf als skater zien, deze vragen zouden willen beantwoorden... Wij zouden er erg blij van worden, en wie vind het nou niet leuk om een vragenlijstje in te vullen toch? Dit zijn de vragen: algemeen 1)hoe oud ben je? 2)wat is je geslacht? Vrije tijd 1) Heb je een diskman/mp3speler/walkman/andere draagbare geluidsbron? Zo ja, wat voor een muziek luister je ermee? 2) Heb je altijd en overal je skateboard bij je? waar wel/niet? 3) Waar ga je uit in het weekend? 4) Hoeveel tijd ben je gemiddeld per week op de skatebaan? ben je dan daadwerkelijk aan het skaten of doe je andere dingen? Maatschappelijke interesse 1) Welke TVzender kijk jij het meest en waarom? 2) Als je op de skatebaan bent, gooi je je rommel in de prullebak of op de grond? en waarom? 3) Op welke politieke partij heb je het laatst gestemd? als je nog niet mag stemmen, op wie zou je stemmen? 4) Lees je een krant? welke? en kijk je naar het journaal? Sociaal/economisch 1) Heb je veel geld te besteden? spaar je of geef je het gelijk uit? waaraan? 2) Heb je ook vrienden die geen skater zijn? 3) Wat voor een opleiding doe je? 4) Als jou ouders zeggen dat je op een bepaalde tijd thuis moet zijn. luister je dan? Uiterlijke verzorging 1) Heb je gekleurde veters in je schoenen? 2) Hoe vaak was je je haar? 3) Als je naar je oma gaat, kleed je je dan hetzelfde als anders? 4) Heb je piercings? zo ja, waar? Voeding 1) Hoe vaak blow je? blow je vaker alleen of met vrienden? 2) Hoe vaak eet jij fast-food 3) Drink je alcohol buiten het uitgaan? 4) Rook je? zo ja, welk merk? Dat was hem alweer... Als je om wat voor een reden dan ook deze info niet hier wil zetten, kan je mij natuurlijk ff mailen.. Jullie zouden mij onwijs helpen als juillie deze lijst even invullen.. Bedankt! |
Wat is het doel van je onderzoek?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Btw, wat voor een kut opleiding volg je dan als je een vak 'trends' hebt :s
|
Citaat:
1 joint is hetzelfde als 2 bruine boterhammen(y) :D |
grafisch lyceum aka handvaardigheid voor gevorderden (zoals een oudklasgenoot dat zo mooi wist te verwoorden)
|
Citaat:
|
ik kreeg ook ooit eens een meeltje van een paar idioten die voor een opleiding iets over punkers wilden weten en toen heel het fotoboek afgegaan zijn naar punkers en dan ze een vragenlijst toestuurde ofzo :s (n) très triest
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2 jaar geleden deed ik grafisch vormgeven. Ik heb nog steeds les op die school, maar doe nu een andere opleiding. Misschien een andere gl en heet het vaak daar anders. :)
|
Citaat:
|
algemeen
1)hoe oud ben je? 15 2)wat is je geslacht? m Vrije tijd 1) Heb je een diskman/mp3speler/walkman/andere draagbare geluidsbron? Ja, rap hiphop heel soms wat rock en trance 2) Heb je altijd en overal je skateboard bij je? waar wel/niet? alleen als ik ga skaten 3) Waar ga je uit in het weekend? meestal naar vrienden of disco of café 4) Hoeveel tijd ben je gemiddeld per week op de skatebaan? ben je dan daadwerkelijk aan het skaten of doe je andere dingen? elke dag wel, skaten en beetje zitten enzow Maatschappelijke interesse 1) Welke TVzender kijk jij het meest en waarom? vaak alleen films 2) Als je op de skatebaan bent, gooi je je rommel in de prullebak of op de grond? en waarom? grond, prullenbak hebbe we niet 3) Op welke politieke partij heb je het laatst gestemd? als je nog niet mag stemmen, op wie zou je stemmen? mag niet stemmen, anders vvd 4) Lees je een krant? welke? en kijk je naar het journaal? ja NRC en kijk naar 6 uur journaal op ned 2 Sociaal/economisch 1) Heb je veel geld te besteden? spaar je of geef je het gelijk uit? waaraan? mwah zo'n 150euro per maand, aan van alles 2) Heb je ook vrienden die geen skater zijn? ja 3) Wat voor een opleiding doe je? vwo5 NG met wib2 en sk2 4) Als jou ouders zeggen dat je op een bepaalde tijd thuis moet zijn. luister je dan? soms Uiterlijke verzorging 1) Heb je gekleurde veters in je schoenen? NEE 2) Hoe vaak was je je haar? 1x per dag 3) Als je naar je oma gaat, kleed je je dan hetzelfde als anders? nee 4) Heb je piercings? zo ja, waar? nee Voeding 1) Hoe vaak blow je? blow je vaker alleen of met vrienden? nooit 2) Hoe vaak eet jij fast-food 1x per week 3) Drink je alcohol buiten het uitgaan? ja 4) Rook je? zo ja, welk merk? nee zo dus nu ben ik zeker wel een nepskater ? |
Uhuh
Heb je meer dan 90% dan ben je true. |
Citaat:
Henk Mul ! |
2) Als je op de skatebaan bent, gooi je je rommel in de prullebak of op de grond? en waarom?
Op de grond en vervolgens ga ik er op zitten. Ik ben immers een alto. Je bent niet goed(y) |
goh laten we eens onderzoeken of alle clichés en vooroordelen over skaters écht waar zijn
|
Citaat:
|
Denk dat je em beter op maatschappelijke vakken kunt plaatsen onder huiswerk. De LS mensen zijn hier duidelijk niet geschikt voor.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31. |