![]() |
filmpje
Misschien een rare vraag maar, ik ga overmorgen morgen een film kijken met mijn (bijna) vriend, wat vinden jullie nou de film om te kijken met je vriend/vriendin, en waarom nou juist die film..
|
je kan gewoon naar de bioscoop gaan, kijken wat er draait en dan samen kiezen wat je allebei leuk lijkt :o
|
Oh god.
|
'The Village', ik vond hem heel spannend. Kun je lekker elkaars hand vasthouden en er heel hard in knijpen als je het eng vindt ;)
(Verder maakt het me eigenlijk niet uit wat voor film ik kijk, gaat toch om de gezelligheid?) |
Citaat:
|
Hmm, hmm. Als je hem tot je vriend wil maken zou ik een romantische horrorfilm doen :D
|
10 things I hate about you, she's all that, love actually etc.
|
Ik zeg: Top Gun
|
Ken Park.
|
we hebben deze maand nog zo'n topic gehad... volgens mij afgelopen week zelfs nog
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=957574 4 dagen geleden... en nee hij is niet EXACT hetzelfde, maar hij lijkt er toch verdomde veel op |
Amélie, óf Love Me If You Dare, die is eigenlijk nog leuker :)
|
Citaat:
|
boeiend. alsof je op de film gaat letten :rolleyes:
|
Coyote Ugly :)
|
Filmpje ja
|
Citaat:
|
Der Untergang. Al is die helaas nog niet uit. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Resident evil lekker thuis op de bank kun je lekker tegen elkaar aanknuffellen.
Kun je vaak schrikken ;) |
ALs je lachen wil moet je Ken Park nemen, ik kwam niet meer bij. Maar ik heb een ook iets andere geest dan de meeste, met de daarbij horende zieke humor.
|
hiervoor hebben eerst en vooral een forumonderdeel films, Tv & Radio voor en voor verder zie vooral reply van Gothic.
gesloten |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14. |