![]() |
Legalize! op Keer t Tij demonstratie
Citaat:
|
kava kava hebben ze ook verboden :(
|
hm beter, is er ook nog brute muziek (y)
|
ik ga er heen. Lekker demonstreren
|
nah mn ov is dan niet geldig. en ik heb zaterdag meestal geen vrij, nu wel dus ga k mooi iets leukers doen. maar ze hebben wel gelijk natuurlijk, maar demonstreren is zo 30 years ago
|
jup ben er ook te vinden (y)
|
ga der ook maar heen. is tenslotte voor een goed doel (y)
|
Ik wil best gaan. Ben vrij en heb vast wel tijd. Ik zie alleen het nut niet in van demonstreren. Noem mij een demonstratie van de afgelopen tien jaar die ook echt efect heeft gehad (merkbaar voor iedereen dus). Dus ik ga maar niet.
|
Citaat:
En alle kleine beetjes helpen. (als t niet nu is, dan wel later). |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga denk ik wel, want ik (zelfs ik, non-krant lezende a-politieke ik) wordt ook een beetje ziek van dit eigenheimende zootje ongeregeld daar bovenaan de top van Nederland. Daar moet ik dan alleen wel een hoop dingen weer voor afzeggen... |
Ik vraag me af hoeveel van de stoners die gaan "demonstreren" D'66 hebben gestemd. (zij zijn voor legalisering van softdrugs)
|
legalisering lijkt mij niet het beste. Daarom heb ik ook niet op d66 gestemd.
Verder hoorde ik hier en daar wat over treinen die voor nop reden zaterdag....weet iemand hier meer over? |
Citaat:
Dus dat word vragen bij paps of mams :d |
Citaat:
|
ik heb me ov, maar iemand had zo'n kaartje van de vakbond, dus die heb ik gekregen, kan n vriendin van me ook gratis mee (Y) :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga niet want ik kan niet. anders was ik wel gegaan, maar niet speciaal voor legalize.
|
Hmm, ik kan het gratis kaartje van mijn pa hebben. Ik ben er dus, maar idd niet speciaal voor Legalize...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kom. En ik wil jou zien! |
Citaat:
vette avatar (Y) |
Citaat:
maar ik kan helaas niet. |
ik ben er ook.
|
today is the day :cool:
|
wel beetje loze naïeve argumenten, maar goed...
|
boeie!
het was kut, geen beef gezien, geen soundsystem. Te druk! geen drank...geen bekende... (n) |
...dat was druk.
Heb wel beef gezien, geen Legalize truck, maar een paar van mijn vrienden hadden die wel gezien, en met een studentenclubje achter die wagen aangereden oid. Mja, om 2 uur was het afgelopen (beef sloot het af, was wel relaxt) dus toen nog even de shops gehit, maar toen ik om HALF ZES naar de trein wilde gaan stond het nog steeds HELEMAAL VOL bij het treinstation. ZIE-KE-LIJK druk... >> Bezochte shops: Bulldog op het Leidscheplein om hash te halen. Kadinsky om te zitten LANG in de Abraxus gezeten. Relaxte shop, 3 verdiepingen, best hoog en shit. |
aha ik ben net terug
nouja cHa0s en ik zaten ergens 500 meter van de demo vandaan met 'n "SCHANDE!"-bord en 'n groenlinks-ballon dus het zat wel snor, vonden wij :cool: |
Citaat:
|
daar in het begin voornamelijk stoned geweest. Gelukkig was er een appie hein bij het museumplein met bier. Vanaf dat moment ben ik niet meer nuchter geweest tot laat in de nacht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*linkje*
plz eff klikke het is voor een spel en geen rotzooi wat je pc sloopt alvast bedankt >> Link verwijderd: reclamezooi en spelletjes boosten doe je maar bij je vriendjes oid... -Type |
dikke spam
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik heb een bord gezien met een voetje erop met een zere plek, en daaronder "Dat komt er nu van!" :D |
ik was er ook, lekker in de gelderse gezeten en topscores zetten op de photoplay
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een kleine shop, waar het best ok was
|
het was echt relaxt druk :) wel jammer dat de gemiddelde leeftijd van de demonstranten zo'n 52 jaar bedroeg, maar desondanks heb ik veel lol gehad (maar ja das niet moeilijk in amsterdam)
Beef was ook weer zeer relaxt :) |
Citaat:
|
Citaat:
;) :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29. |