![]() |
uit maken via sms
Wat vinden jullie daar nou van....
Ik bedoel als je vriend of vriendin het uitmaakt per sms... Mij is het afgelopen dinsdag gebeurd en ik vind het zwak!!! |
uitmaken via sms is zwak
|
Zou er nog íemand zijn die hier durft te posten dat uitmaken via SMS niet zwak is?
|
Hoop 't niet. Zelfde al uitmaken via mail of zelfs de telefoon. Heb dan ook het lef het face-to-face te doen.
|
vinnik dom, heeft je vriendje geen lef hoor
|
Slaat nergens op, dan heeft het voor hem ook nix betekent...
|
precies !!
slaat echt nergens op. uitmaken doe je persoonlijk en niet via sms, tel, mail ofzo. |
is zeker bang dat je hm gaat slaan http://forum.scholieren.com/rolleyes.gif sjezus, wat een slappeling zeg!
|
heeft mijn ex-vriendin ook gedaan... is zwaar kut en lomp.
|
Ik heb dat wel gedaan.. Ik weet het, het is zwak maar het kon niet anders. Mijn vriendje deed nl ineens heel vreemd tegen me, als ik belde nam hij NOOIT op, op mijn smsjes reageerde hij niet en als ik m op internet sprak (hij woont nl ver weg) zei hij dat ik niet zo moest overdrijven en dat hij me smsjes heus wel las maar dat hij geen tijd had om terug te smsen.. Toen ik hem daarna ook niet meer sprak op internet besloot ik hem een smsje te sturen en daarin te zeggen dat het over was. Toen smste hij ineens wel terug en zei hij dat hij spijt had van zijn gedrag de afgelopen weken. Maar toen had ik dus geen zin meer in een relatie met hem..
Wat ik hier mee dus wil zeggen is dat ik het absoluut met jullie eens ben dat het zwak is maar dat het soms niet anders kan..! |
Citaat:
|
Vind het zeer triest je verdiend een jongen die respect voor je heeft niet zulke klootzakken!!
|
Errug Zwak
Liefs Val |
Iemand dumpen via sms is gewoon zielig. Heb het ook zo een keertje voor gehad. Zwak, zielig, flauw, ... noem maar op http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
Uitmaken via SMS is snel, makkelijk en goedkoop
|
Citaat:
maar inderdaad als t soms niet anders kan dan moet t maar maar ik ben er geen voorstander van |
Citaat:
wel f0,50 cent hoor ;-) nee maar idd uitmaken per sms is gewoon erg zielig, het is voor mensen die geen lef hebben etc. |
Citaat:
- Iemand opbellen gaat sneller: je hoeft maar 10 cijfers in te toetsen in plaats van een hele rits lettertjes - Iemand opbellen is makkelijker dan SMS-en - Iemand opbellen is goedkoper: je betaalt maar 6 cent per minuut tegen 50 cent per SMS-je. Kortom: het is nog niet eens handig ook http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
ƒ0,50 = 2 "chup a chups" zonde...
|
Zoals veel zeggen zwak zeer zwak en lomp.. en debiel en enz....
|
zuigt zwaar, vind zelfs een telefoontje of brief erg
wil liever dat ze me in men gezicht dumpen |
Citaat:
|
getuigd van ab-so-luut geen fatsoen
daarnaast is het OOK nogeens LAF het betekend dat je vriend NIET kan COMMUNICEREN en conclusie: laat hem rotten in hel, als hij het niet netjes kan, kan ie doodvallen |
ik heb het een keertje uitgemaakt via sms, maar daar had ik een goede reden voor.
1 de jongen woonde 200 km van mij vandaan dus ik kon ook niet ff snel naar hem toe. 2 als ik hem belde nam hij niet op dus uitmaken via sms was de makkelijkste en de enige oplossing |
Lekker boeiend zeg, hoe je het uitmaakt. Resultaat blijft hetzelfde.
-Desecrator |
Ja, da's nou echt laf he!
|
Waaaaaaat een eikel zeg!!!!!!
Kizzes, Krummeltje |
***streek!!
|
Uitmaken via sms is optimaal gebruik maken van de nieuwste communicatiemiddelen, maar toch vind ik het niet echt van stijl getuigen.
|
hard, echt belachelijk om te doen, weet je ook meteen hoe weinig die persoon voor je gevoeld heeft.
|
Uitmaken via sms, dat is NEP !!!
|
Zeg, iedereen zit nu wel blindelings te schreeuwen dat het laf is, en weet ik veel wat.
Laten we niet vergeten! Uitmaken doet *ook* pijn en is *ook* moeilijk. Daarnaast, hebben jullie wel gelezen wat Roxanne01 en skaapie geschreven hebben, of roept iedereen gewoon blindelings 'LAF' zonder enig nadenken?! Vind dat Roxanne01 en skaapje redelijk goeie redenen hadden om het per SMS uit te maken. Ik bedoel, als je partner zich als een eikel gedraagt, niet meer wilt praten, de telefoon niet opneemt, ver weg woont en weet ik veel wat; vuil doet; is het nogal moeilijk om het op een goede manier uit te maken eh? Dan is een SMS toch wel redelijk makkelijk. Kan die niet omheen. En wat Desecrator zei, lekker boeiend, hoe je het uitmaakt, resultaat blijft practisch hetzelfde. M.A.W. Sommige verdienen het niet om het op een goeie manier te horen te krijgen. |
Citaat:
*De laatste tijd dat we wat hadden, kwam al het initiatief van mij af, ik belde hem steeds, ik sms´te hem steeds, en kreeg nooit wat terug. Ook als ik hem belde had hij geen tijf om langer dan 5 minuten te praten, en terug bellen als HIJ tijd had, no way. Op een bepaald moment was ik dat zo zat, ik had hem weer eens gebeld, nu omdat ik het uit wou maken, maar natuurlijk had hij weer geen tijd. Ik was daar zo kwaad over, dat ik hem toen maar een sms´je heb gestuurd, waarin stond dat ik het niet goed meer vond gaan tussen ons, en wat hij er van vond. Ook daar kreeg ik geen antwoord op, dus toen heb ik hem maar gewoon gesms´t met het bericht dat het uit was. |
Citaat:
Op de vraag van Zeekoe: Iemand die de confrontatie niet aan durft is een mietje, dus via sms is fout |
als je het uit maakt via een sms da vink kei zwak iz bij mij ok gbeurt bel hem gewoon of zeg het recht in haar of zijn gezicht
|
Citaat:
|
Nou opzich vind ik het heeeel zwak, maar stel nou, bij mij is ook zoiets gebeurd.
Mijn vriend woonde zo'n 50-60 km bij mij vandaan. Hij zou het volgende weekend komen. Maar toen heb ik hem de moeite bespaard en gezegd over de tel dat het uit was. Maar alstie zelfs niet eens meer op een telefoontje reageerd en je woont ook ver bij hem vandaan dan kan het wel. Maar telefoon is toch persoonlijker. Dan hoor je toch diegene zijn stem. Nog een voorbeeld. Een vriendin van me heeft het ook via sms uitgemaakt, maar die jongen woonde dan wel ver weg, maar hij nam wel haar telefoontjes op enzo. Maar toch via sms. Sommige jongens/ meiden kun dan wel vinden dat uitmaken, uitmaken is, maar dan kan je diegene wel ontzettend pijn doen. Dat is echt niet goed! Dus mensen, denk ff na voordat je wat doet. Als je het uitmaakt, doe het dan goed, want je bent daarna toch wel van diegene af (om het ff grof te zeggen) dus doe het dan zo, dat je je niet hoeft te schamen voor de manier waarop!!!!!!!! Suus |
Ontkennen dat het ooit iets is geweest.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het gevraagd via m@il omdat ik hem de hele week niet zag!
Jasmijn11 |
mijn ex maakte het uit via msn... en daar heb ik t beswel moeilijk mee gehad http://forum.scholieren.com/frown.gif
|
Dat vind ik echt een klote streek ,kijk...als je het wil uitmaken heb dan ook het lef om het iemand gewoon in zijn gezicht te zeggen!
coolwater |
ik zou hem slaan http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
|
Ik vind het egt heel zwak!!Hij/zij is het je egt niet waard hoor!!!!!
|
heel triest
das het enige wat ik erop te zeggen heb |
bijna even zwak als uitmaken via telefoon of brief
|
...niet echt aardig neej...
|
Hm...we zijn hier dus unaniem van mening dat uitmaken via SMS zwak is. Zou het toeval zijn dat alle mensen die dat níet zwak vinden, ook níet op dit forum zitten?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19. |