![]() |
Geen Lan-Verbinding!
Mijn zus had enkele problemen met haar internet verbinding, daarom hebben wij windows opnieuw geinstaleerd, maar nu staat er bij verbindingen geen Lan-Verbinding.. en we internetten via een router, en onze provider is wanadoo.. maar onze vraag is hoe kunnen wij een Lan- vebinding maken??
groetjes Martijn |
is de netwerkkaart (adapter) geinstalleerd? dit kun je zien in apparaatbeheer, als je wilt weten hoe je daar komt moet je ff zeggen welke windows je hebt
|
De wizard, een netwerk maken gebruiken :) Dan alles invullen, ff rebooten en hij doet het .
Staat bij netwerklokaties. |
er staat bij verbindingen nergens een lan aangegeven, en dan wil jij hem de netwerk wizard laten doen :s
|
Drivers kunnen et probleem wel wezen (y)
|
Normaal staat gewoon ergens: wizard lan opstelling maken. of zoiets, mits je xp hebt tenmiste.
|
daar heb je niets aan!
|
Vaak genoeg gebruikt hiero, doet het gewoon :D
|
er staat bij verbindingen geen lan verbinding aangegeven!!!!!
|
Ik weet niet hoe je windows opnieuw hebt geinstalleerd, maar misschien ben je het netwerk gedeelte vergeten mee te installeren.
Kijk eens onder: deze computer - configuratiescherm - add/remove software (sorry, weet de nederlandse vertaling hiervan niet. Heb een engelse versie) - add/remove windows components. Daar kijk je of "network services" aangevinkt is. Indien niet, doe je dat, klik je op volgende en volg je de verdere instructies op het scherm. Waarschijnlijk heb je de xp cd nodig voor deze installatie. |
Internet Expl. openen -> Tools -> Internet Options -> tab Connections -> klik op de knop 'Setup...'
En dan gewoon alles goed aanvinken, daarna staat hij er zeker bij. |
Citaat:
bij mij lukte dat perfect, als je de netwerk kaarten hebt geinstalleerd |
juist en die zijn niet geinstalleerd als ze daar niet staan!
|
(.........)
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan staat hij er dus wel bij, en dan doet hij het ook. Om die wizard te starten, heb je geen verbinding of iets nodig, dus er staat niets bij de verbindingen... Maar goed. Volgens mij snap je er gewoon niets van... |
bij winXP sp1/2 toch wel hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
(En ik heb Win XP sp2.) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06. |