![]() |
[PHP] Apache / phpdev doet niet heanig
Situatie:
Win 2000, up to date updates phpdev 5 beta 3 IExplorer 6.0.2800.1106 (dit is incl SP1 + nog 3 andere updates) Als ik na het opstarten van phpdev localhost in mijn andresbalk tik, dan krijg ik de volgende melding: http://www.webdeveloping.nl/upload/?4005433820 Hij compiled dus niks, en ik heb hier met de vorige phpdev ook al last van gehad. Tijdje heeftie wel goed gedraait, maar niet op dit systeem; zit net met een schone install / update. Hij zou het moeten doen, maar liefheid is er niet bij vandaag. Iemand de juiste instructies hier? |
iets als extensie mappen naar de php.exe
|
Citaat:
|
Kijk naar de readme van PHP
Daar staat in wat er moet gebeuren, als dat niet gebeurt dan krijg je dit. |
Je bestanden worden nu met een verkeerd mimetype geserveerd, gok ik.
|
Ja je php is verkeerd geconfigged. Soms ook b.v. PHP module voor Apache 1.3 ipv 2.0, dan krijg je dit probleem. Check je PHP/Apache config dus. ;)
|
Waarom gebruik je dan ook phpdev? Download gewoon Apache, PHP en MySQL apart en configureer het zaakje.
Is echt niet moeilijk hoor en het werkt beter dan die verouderde phpdev rommel. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is precies hetzelfde als phpdev doet, ik stel alleen alles zelf in zoals ik het wel (dan weet ik iig zeker dat het werkt ;)). Als je kiest voor een kant en klaar pakket, kies je ook voor de bijgeleverde peoblemen :) |
Pff, phdev eraf gegooid en geprobeerd handmatig apache te installeren. Tutorials erbij gehad en meerdere keren doorgelopen. Blijf nu hetzelfde probleem houden.
Is dit wel een probleem te zoeken bij apache? |
Citaat:
|
Citaat:
|
dit staat trouwens in de 'gedownloade' localhost
Code:
function FindProxyForURL(url, host) |
up
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47. |