Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Nauwe voorhuid (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=96741)

StenenHart 19-05-2002 12:41

Nauwe voorhuid

als je een te strakke voorhuid hebt... hoe KAN dat verholpen worden??? is een enkel bezoekje aan de huisarts genoeg of een n8tje ziekenhuis...??

GeNeVa 19-05-2002 12:59

Ik weet niet precies wat je bedoelt, ik kan me er wel wat bij voorstellen....

je kan je voorhuid laten verwijderen (besnijdenis), ik ken een heleboel jongens die dat gedaan hebben niet vanwege het geloof, maar vanuit hygienisch oogpunt! En ze hebben nergens last van..

... ook niet moeilijker om klaar te komen, omdat je eikel bloot ligt

ik zou zeggen.. denk erover na

StenenHart 19-05-2002 14:38

Citaat:

GeNeVa schreef:
Ik weet niet precies wat je bedoelt, ik kan me er wel wat bij voorstellen....

je kan je voorhuid laten verwijderen (besnijdenis), ik ken een heleboel jongens die dat gedaan hebben niet vanwege het geloof, maar vanuit hygienisch oogpunt! En ze hebben nergens last van..

... ook niet moeilijker om klaar te komen, omdat je eikel bloot ligt

ik zou zeggen.. denk erover na

jah dat wil ik dus ook graag... maar in een nacht ziekenhuis heb ik niet echt zin...... dus daarom vroeg ik me af ... is dat een ingreepje dat je daarna meteen naarhuis kan of.....??

mathfreak 19-05-2002 14:52

Het is niet nodig om de voorhuid geheel te verwijderen. Een kleine snede in de hoek van de voorhuid is ook voldoende om fimosis ( de medische naam voor voorhuidvernauwing) te verhelpen. Het kan in ieder geval geen kwaad om je huisarts te raadplegen en hem of haar er naar te laten kijken. Hij of zij kan je dan vertellen wat bij jou het beste is: alleen een kleine snede in de hoek van de voorhuid of de voorhuid geheel verwijderen. Voor dat laatste zul je in ieder geval een poosje in het ziekenhuis moeten blijven omdat dit operatief moet gebeuren. Of dat bij een kleine snede in de hoek van de voorhuid ook noodzakelijk is kan je huisarts je waarschijnlijk wel vertellen.

StenenHart 19-05-2002 14:55

Citaat:

mathfreak schreef:
Het is niet nodig om de voorhuid geheel te verwijderen. Een kleine snede in de hoek van de voorhuid is ook voldoende om fimosis ( de medische naam voor voorhuidvernauwing) te verhelpen. Het kan in ieder geval geen kwaad om je huisarts te raadplegen en hem of haar er naar te laten kijken. Hij of zij kan je dan vertellen wat bij jou het beste is: alleen een kleine snede in de hoek van de voorhuid of de voorhuid geheel verwijderen. Voor dat laatste zul je in ieder geval een poosje in het ziekenhuis moeten blijven omdat dit operatief moet gebeuren. Of dat bij een kleine snede in de hoek van de voorhuid ook noodzakelijk is kan je huisarts je waarschijnlijk wel vertellen.
gnegne een poosje is weken of dagen?!?! :S:S:S:

Sciza 19-05-2002 15:10

Je ligt echt niet een nacht daarvoor in het ziekenhuis hoor, als je een been breekt sturen ze je na het zetten en gipsen al meteen naar huis...

StenenHart 19-05-2002 15:46

Citaat:

Sciza schreef:
Je ligt echt niet een nacht daarvoor in het ziekenhuis hoor, als je een been breekt sturen ze je na het zetten en gipsen al meteen naar huis...
mooi zo... want ik schaam dr redelijk voor......... en dan valt ut niet op zeg maar...... ! :D

M@rco 19-05-2002 16:54

't Is een dagbehandeling... s'ochtends naar het ziekenhuis, operatie, en als je weer een beetje bent bijgekomen: naar huis (tenzij je heel erg ziek zou worden van de narcose, dan willen ze je misschien nog een nachtje houden ofzo, maar dat heeft verder niks met de operatie te maken). :)

Sciza 19-05-2002 17:08

Citaat:

StenenHart schreef:

mooi zo... want ik schaam dr redelijk voor......... en dan valt ut niet op zeg maar...... ! :D

Ach, al ze vragen waar je was, zeg je gewoon dat je amandelen geknipt moesten worden ofzo :)

StenenHart 19-05-2002 21:08

Citaat:

M@rco schreef:
't Is een dagbehandeling... s'ochtends naar het ziekenhuis, operatie, en als je weer een beetje bent bijgekomen: naar huis (tenzij je heel erg ziek zou worden van de narcose, dan willen ze je misschien nog een nachtje houden ofzo, maar dat heeft verder niks met de operatie te maken). :)
gelukkig maar! :D TNX voor reacties trouwens! :D

sofie3 21-05-2002 07:04

Alles hangt ook af van hoe ver je het velletje er NU afkrijgt... als het bijvoorbeelt wel lukt met een slappe, maar niet met een stijve penis, dan kan je het ook zelf oprekken. Operatie is dan niet nodig.

Markiex 23-05-2002 03:35

Kan wel in dagbehandeling gebeuren hoor. En een algehele narcose is niet nodig lijkt mij. Succes dan maar :)

StenenHart 24-05-2002 07:02

Citaat:

sofie3 schreef:
Alles hangt ook af van hoe ver je het velletje er NU afkrijgt... als het bijvoorbeelt wel lukt met een slappe, maar niet met een stijve penis, dan kan je het ook zelf oprekken. Operatie is dan niet nodig.
jah slap gaat wel, maar wel met pijn en moeite.....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18.