![]() |
onbegrip
het onbegrip
wat er bestaat tussen de mensen is enorm en niet normaal begrijpen sommige dan niet dat we gezond willen zijn allemaal! * * * maar helaas is dat geluk van gezondheid niet aan iedereen gegeven en moet je zoals het met je is gesteld verder met je leven * * * als de mensen die denken honderd procent gezond te zijn daar nou eens even over na zouden denken dan was het leven van die minder gezonde ook fijn * * * want als je ziekte niet te zien is aan de buitenkant voor iedereen loopt men met een grote boog om je heen en zegt dan vaak ach ja iedereen heeft wel eens een gezondheids probleem * * * vaak kruip je dan in je schulp en trekt je terug een stempel geeft men dan heel snel aan jou want daarmee zijn ze in deze maatschappij heel vlug * * * als het mensdom nu eens zou kunnen begrijpen dat mensen waarvan men hun ziekte aan de buitenkant niet ziet vaak leven met intens verdriet |
Na de eerste twee strofes had ik het eigenlijk al gehad maar ik heb hem toch uitgelezen, maar hij was de moeite niet echt waard vond ik.
Oh sorry, je gedichten deden me qua stijl denken aan iemand anders :o . Die persoon gaf ik de tip om iets creatiever te zijn. Probeer meer beeldend te schrijven :) . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21. |