![]() |
IJzeren handen ..........
het zijn geen
parelmoeren vleugels die je laten zweven maar ijzeren handen houden je in’t verleden sombere pijnen met zwarte kronen teisteren je denken jagend bloed ruist door je aderen gedachten laten je knielen huilend smeek je schaduwen onnodig om genade voor iets wat jou fout niet is dus valt er niets te vergeven kom huil nog maar wat tranen maar recht dan je rug de dode weg is afgesloten onbegaanbaar door dikke mist toen hij werd afgesloten werd een nieuwe weg is geopend |
Citaat:
|
Ik geef lovetear volledig gelijk. Je vorige gedichten waren héél wat minder dan deze. Maar ik wou niet reageren omdat het zo'n gevoelige onderwerpen waren en duidelijk uit die gedichten sprak dat je zoiets recent had meegemaakt.
Deze vind ik idd goed, mooie beeldspraak alhoewel er iets niet klopt. Maar wel goed gedaan (y) |
Ja, ik sluit me eigenlijk wel aan bij de vorige twee... Wat een mooie woordkeus! De herhaling van 'afgesloten' aan het einde vind ik wel jammer; daar zou je eventueel nog iets anders op kunnen verzinnen. En ook begrijp ik niet helemaal waarom je iedere keer witregels laat tussen de regels, daar wordt het geheel niet mooier op.
Maar ik ben onder de indruk. :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47. |