![]() |
waarom houdt zij d'r ogen open tijdens het zoenen??
vin ik beetje irri trekje....... zijn er meer mensen die ogen open houden tijdens het zoenen?? en waarom doe je dat dan?
|
neej ik niet.. zoent ook niet echt 'prettig' als je weet dat er constant iemand je aankijkt..
|
nee daarom dat gevoel heb ik dan ook... dan vraag ik me wel eens af waar ze dan naar kijkt... oke op een vol perron is er genoeg te zien maar toch.........:confused:
|
irritant!! ik hou mijn ogen gesloten, ik vind dat zelf ook prettiger en ik vind het zelf ook niet leuk als ik zou weten dat iemand je aankijkt als je met die gene zoent...
toen k voor het eerst gezoend had, kreeg ik commentaar dat ik mijn ogen dicht deed :confused: beetje vaag... k vond dat vrij normaal eigenlijk, maar k weet dat het ook normaal is :D |
Doe ik ook soms... mijn ogen open.... gigi.. mee om te kijken of hij zijn ogen open heeft.. en om naar hem te kijken... :D
ik vind het zelf niet irritant |
Ik heb lenzen en kan ze dus niet te lang achter elkaar dicht houden, anders gaat het zeer doen... Misschien is dat het? Of ze vind het gewoon prettig, kan toch?
|
ik heb nog nooit gezoend dus zou het niet weten maar volgens mij zou ik het wel irritant vinden omdat ik zelf dan ook ga kijken de volgende keer :/
|
misschien vind ze je wel kei knap en wil ze je de hele tijd aan blijven kijken om te beseffen hoe knap je wel niet bent.....
maar dat zal wel niet!:p |
Misschien vergeet ze om ze dicht te doen.... of ze wil alles in de gaten houden ;)
Ik doe ze altijd dicht maar soms een heel klein stukje open om stiekem te kijken :D |
ik zoen ook wel eens met mijn ogen open en mijn vriend ook wel eens
kun je elkaar tenminste aankijken en met je ogen communiceren tijdens het zoenen :) kweenie neit precies waarom ik dat leuk vind eigenlijk :D |
|
hhm.... ja ik vind het ook wel irritant als de jongen constant met z'n ogen open zoent, maar waarom zoen je eigenlijk met je ogen dicht? Ik bedoel je doet bijna alles met je ogen open dus waarom zou je dan zoenen met je ogen dicht?
Ik weet het niet maar ik hou het voortaan toch maar gewoon zo. |
Mijn vriend doet dat ook (een heel klein beetje open) en ik heb daar geen probleem mee... Ikzelf doe ze wel dicht, vind ik prettiger...
|
Ik heb ze meestal dicht, maar soms gluur ik eventjes onder mijn oogleden door om te kijken of hij ze dicht heeft. Maar de hele tijd met wijdopengesperde ogen zoenen? Neuh, krijg je een beetje een vis-idee *blub*
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je je ogen dicht hebt, worden andere zintuigen (reuk, tast) beter, en is de ervaring intenser. |
Citaat:
Volgens mij zit je in het verkeerde topic te posten.... gigigi.. wel nice picture :D |
mischien kijkt ze wel stiekem tv dan
|
Citaat:
|
ik hou ze dicht.. maar soms doe ik ze open en dan voelt die ander dat en doet die ze ook open... en dan is het vet gaaf!
|
wat maakt dat nou weer uit? als t maar lekker is toch?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18. |