![]() |
Tevreden met jezelf? operatie?
Als je een kans had om gratis een platische chirugische operatie te ondergaan zou je het doen? en zo ja wat dan? :D
|
TS begint toch?
|
dan zou ik er een waardebon van laten maken om, als het over een paar jaar nodig is, mijn boobies te laten liften.
|
niks?
|
niet dat het kan maar ik zou wel smaller willen zijn :o ik ben niet dik ofzo, maar ik ben best breed gebouwd (n)
|
Denk dat ik daar vrij weinig belang bij zou hebben. Het enige wat ik zou willen is iemand die me van m'n slechte rug af kan helpen en er wat degelijke spieren opzetten die niet bij minste geringste beginnen te miepen en gruwelijk zeer gaan doen, terwijl ze echt niet overbelast zijn, ook niet onderontwikkeld. Alles is onderzocht, mijn rugspieren zijn prima in orde, alleen wat overgevoelig. 1 keer verkeerd door de knieeen en ik heb er 3 dagen last van :mad:
Denk niet dat plastische chirurgie daar iets aan kan doen, maar als het kan, doe mij dan dat maar! |
Citaat:
|
Littekens weg laten halen.
B00bies kleiner. Zwembandje weg. |
nou als we dan toch bezig zijn
- vetjes - bigger boobies - oren recht laten zetten - neus - kin maar als t zou kunnen zou ik t toch niet doen hoor wat heb je nou eigenlijk aan grote tieten |
Nee
|
bil-implantaten
|
Ik zou alleen een moedervlek weg laten.
|
nee
of alleen als ze een stom groot litteken van een mislukte weggehaalde moedervlek kunnen maken |
Ik zou mijn ogen laten laseren zodat ik geen lenzen/bril meer nodig heb. En mijn tanden laten bleken.
Maar die tellen niet he? Ik zou ook wel een nosejob willen laten doen, maar eigenlijk ook weer niet. Het is zo'n zware ingreep en eigenlijk ben ik tegen plastische chirurgie als het niet onwijs nodig is. Maar die bobbel mag wel weg. |
ja, vet weg
|
Onderwerp is wel al vaak geweest :o
Aangezien ik pas een Plast. operatie heb laten doen en nu dik tevreden ben mezelf zeg ik nee! Alhoewel mijn neusgaten kleiner mogen en vel weg maarja je kan niet alles hebben he! |
Ja dat zou ik waarschijnlijk wel laten doen. Maar wát dat hou ik voor mezelf.
|
Citaat:
|
ik wil dan mijn neusgaten laten doen ik ben namelijk echt altijd verkouden (n)
|
littekens weg laten halen, al kost me dat wel weer scene points.. hmmmm
|
Ogen laseren.
|
is dat plastische chirurgie?
zo ja, dan dat ook. als ze eenmaal zo ver zijn dat ze mijn afwijking kunnen behandelen dan. |
Citaat:
|
Oog-operatie zou ik nooit doen, maar ik heb ook maar -3. Geen loshangende flapjes oog voor mij (N)
|
krijg je dat ervan?
|
Als je geluk hebt.
|
anders?
|
de topics hier lijken steeds meer op de programma's van yorin te lijken...
|
ons uiterlijk is natuurlijk wel belangrijk
hoe komen we anders sneller aan de punani? |
Citaat:
|
waarom ga je die honkbalknuppel in haar steken? daar heb je toch zeker je lid voor.
|
hihihih
|
Citaat:
oor-aal |
Als je dat ongeveer een jaar geleden zou hebben gevraagd zou ik wel mijn borsten iets groter gewild hebben. Dat vind ik nu niet meer nodig. Ik ben (redelijk) tevreden met mezelf, er zijn natuurlijk wel een aantal kleine dingetjes die ik niet leuk vind aan mezelf, maar ik zou ook niet zo snel willen ruilen met iemand anders.
Ik zou wel wat langer willen zijn (2 cm ofzo). Zo ongeveer 1.78 Ik zou wel een kleinere schoenmaat willen hebben. 39 ipv 41 En ik zou wel wat slanker willen zijn, 5 kilo eraf ofzo (56/57) maar dat is iets dat je kunt verhelpen door op je eten te letten en ligt dus aan mezelf :) Dus in principe niet echt iets dat ik echt graag zou willen. Ik zou wel graag mijn ogen laten laseren (min 4) :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als dit topic niet gebaseerd is op MAKE ME BEAUTIFUL, ben ik de paus.
ik wilde mij eerst aan mn kaak laten opereren (mn bovenkaak staat een beetje theo&thea achtig naar voren) maar er werd gezegd dat dit een hele zware operatie is, omdat je een paar weken vloeibaar moet eten. (voor mij is 1 week zonder chips en patat al zwaar) wat ik zou laten doen is stifttanden op mijn voortanden zetten. mn voortanden springen nogal in het oog. niet omdat ze groot zijn, maar omdat ze een rare hoek hebben, alsof ze zijn afgebroken. (als in die reclame waarin mensen hun biertje openen met hun voortanden) |
Ogen laten laseren, vet weg, neus laten verkleinen &zo.
Borsten laten vergroten. :cool: |
laserbehandeling zodat ik nooit meer een scheermes hoef aan te raken (y)
|
omg ik zag vandaag op tv zo'n reclame show over een kwastje waarmee je je tanden witter kon maken. hoe lelijk is dat, van die onnatuurlijk witte tanden (n)
|
Ik ben niet helemaal tevreden maar ik wil echt geen operatie (n)
|
misschien later als ik een jaar of 50 ben mn oogleden laten liften (heb nl hele zware oogleden, mijn mams heeft dr ook last van nu ze ouder is) en dan ook meteen mijn borsten indien nodig.
ben niet zo tevreden over m'n neus, maar heb geen haakneus oid, dus vind niet dat ik het "verdien" om er aan te prutsen. |
Citaat:
|
Als je een nieuwe neus neemt oid, of grotere tieten, neem je dan ook meteen een stel nieuwe vrienden? Zo iemand neem je toch niet serieus...
|
Ik heb weleens iets van , hmm ja dat mag wel eens anders
Maar zal nooit een operatie ondergaan Vind het stom en belachelijk. |
Citaat:
|
Nou, ik wil mijn tanden ook wel laten bleken hoor. Zo wit als op tv wordt het toch nooit, dat ziet er idd niet uit. Maar een paar tinten lichter, zodat het ongeveer wit wordt. (y)
|
mijn tanden zijn al heet! <3
ik heb 2 keer een afspraak gehad bij een plastisch chirurg. ieep toen ik 14 of 15 was toen wou ik dolgraag mijn pigmentvlek weg laten halen van mijn wangg. en dat kon als ik 18 was en toen wou ik hem hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46. |