![]() |
droom-meisje!
tsja, eerst de heren nu de dames: wat zien de mannen graag in een vrouw/meisje/kenau/whutever
en post ook een leuk plaatje voor euh.. voor de lol ofzo. desnoods plaats je pamela of carmen of jordan. niet dat ik me kan voorstellen dat het iemands droomvrouw is want ik had ergens gelzen dat mannen bang zijn voor grote tieten omdat zoveel vrouwelijkheid ze zou afschrikken omdat ze denken dat hun mannelijkheid dat niet zou kunnen overtreffen ofzo. maarja, dat is natuurlijk een heel ander verhaal. nouja, wat is je droommeisje? |
Ja verdomme!
Met zo'n inleiding durf ik al niet meer(n) |
Mijn ex.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ontopic aub
|
okee, ik zal het jullie makelijk maken, dames ;)
- cupmaat - haarkleur - kledingstijl - oogkleur - lengte - overig vul maar in ofzeau. of niet, wat schijt mij het trouwens :) |
Tja, heb niet echt een vat ideaalbeeld maar wat ik leuk vind:
- Niet te groot, zo'n 1.70 - Bruin lang haar - Blauwe heldere ogen - Muziekliefhebber, liefst ook actief muzikant - Hoger dan gemiddelde intelligentie :) - Brede interesse (muziek, film, kunst, literatuur, etc), maar hoeft geen culturele allesweter te zijn, alsjeblieft :eek: - Beetje nadenkend persoon - Beetje verlegen, maar als het er op aankomt wel sociaal en gezellig - En vooral: lief :) edit: - kledingstijl: beetje alternatief is erg leuk, maar niet een echte alto... |
|
nu willen we het allemaal zien teun
|
Citaat:
|
brutaal, venijnig, eerlijk, bot,
maar dan toch ook lief, spontaan, humoristisch. Juh, zoiets. (y) grote bek, klein hartje. dat idee really. Citaat:
haarkleur: maakt niet uit. oogkleur: maakt niet uit. lengte: als 't verschil maar niet teveel is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
-emobril
-emokapsel -heupspijkerbroek -blousje, t-shirtje, hoodie -allstars, vans, dunks, (laarzen vind ik ook geil :o) -slim -eerlijk -muziekfreak -al met al niet over the top, een vrij gewoon meisje mn droommeisje is best basic, niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(de ironie van het hele emo-verhaal I guess) |
Citaat:
|
Euhm eens denken wat het voor mij zou moeten zijn:
-Eerlijk. -Aantrekkelijk naar mijn begrippen. -Intelligent als het kan. -Muziekliefhebber, metal is een pre, geen must. -Eigen mening. -Eigen leven. -Geen overmatig gebruik van genotsmiddelen als het even kan. -Qua kleding, het liefst enigzins normaal, maar wel een beetje tegen het alternatievere aan, of een echte metalmeid. -Qua oogkleur, haren etc heb ik gen echte voorkeuren. -En veel gevoel voor humor. -Niet politiek correct. |
eerlijk inderdaad, even toegevoegd
|
de snoezzigheid van ! Am Me, de poesjesheid van frozenfountain, de stem van Hermione, en de looks van de moeder van de gilmore girls.
Ik dig lieve kleine meisjes, maar wel met een fatsoenlijke grote bek, liefst met een eigen willetje, maar die wel doorhebben wanneer in te binden. |
Citaat:
hoi ridder :) :bloos: |
eerlijk
het liefst ouder dan mij donkerblond/bruin haar emolook vind ik wel hitsig brede muzieksmaak brede interesses baggy broekje,simpel shirtje kleine borsten eigen leven moet duidelijke mening hebben en van discussieren houden ze moet van shoppen houden en van uitgaan en natuurlijk van mij :p |
wtf is emolook?
|
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Citaat:
ot: ik geil op lippiercings,dat was ik vergeten te notificeren een subtiele tatoeage mag ook wel |
Citaat:
een look om van te janken ja, okee sorry, die was te makkelijk :o emolook is mmmm leuk (y) |
Lisa Kudrow
Holly M Combs Sandra Bullock Iemand die daar op lijkt mag altijd afkomen! |
Citaat:
|
Citaat:
We hadden het over droom-meisje, niet Sexy in de jaren 80 |
Citaat:
|
Haar uitstraling/uiterlijk moet lief en sexy zijn :)
en voor de rest zoeken jullie het maar uit.. |
Een dame zonder getut.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
emolook is de nieuwste uitvinding voor geboortebeperking (n)
|
|
Angelina Jolie.
Die vind ik gewoon in alle opzichten perfect. |
dat meen je niet :s
|
http://www.digitalvideo.sk/Herci/Sossamon/sossextr.jpg
- kort haar - liefst sprekende, heldere en donkere ogen - brede glimlach met mooi gebit natuurlijk - klein - niet al teveel tiet zoiets, verder kan ik niet echt specifiek denken volgens mij, iets artistieks wat betreft bezigheden doet het ook altijd goed! van dit alles is Shannyn Sossamon een perféct voorbeeld :) |
|
Citaat:
|
slim, niet te lelijk als het ff kan, eerlijk, interesse in muziek, open zijn, bril is opzich niet verkeerd (mits de juiste), beetje eigen interesses (zolang ze die niet al te ver door drijft), spontaan, humoristisch
hmm...waar kan ik die kopen? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27. |