![]() |
[poll]moet er een 4e big brother komen??????
ze zijn erover aan het denken bij YORIN....
Poll: Moet er een 4e Big Brother komen? [*] JA, altijd leuk! [*] NEE, Zo is het wel genoeg! [*] weet niet! |
Ik vind van niet... de eerste keer is leuk, de tweede keer gaat ook nog wel, daarna wordt het irritant.
|
altijd leuk, t wordt met t jaar geiler :p
|
ik mis eigenlijk de optie, nee er is nooit een flikker aan geweest :p
|
neej zeker niet alleen deel 1 was nog een beetje leuk
Citaat:
|
Alleen de eerste was leuk, die erna sloegen echt nergens op (n)
|
Na kelly heb ik het wel gehad:p
|
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
hulp |
Citaat:
|
ook leuk dat we de stand te zien krijgen...
|
Citaat:
|
Kappen nou met die BB!!!!!!! :mad: (n) :mad: (n) :mad: (n)
|
waarom die uitroeptekens? :o
|
Citaat:
*glunder* :p |
NEEEEE!!!!! Stelletje idioten... (n) Het was voor de eerste serie al genoeg... :S
|
neej, maar die eerste mogen ze wel herhalen. die was wel leuk.
|
Citaat:
kep himmel genoeg van big brother!!!!!!!!!!!!1 |
nee nee en nog eens nee!
|
Ik mis een optie:
NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! |
Citaat:
|
ik weet het niet...
doe maar niet... het kan niet meer extremer... er zijn geen excentriekere mensen dan kelly te vinden... |
grmbl, t is toch geil (y) :p
|
Citaat:
|
neeeeeeeeeeeeee
|
Citaat:
|
nee er had nooit ook maar 1 moeten komen
|
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee
|
Citaat:
|
nee geen vierde big brother
|
de eerste big brother vond ik leuk, de eerste de bus vond ik leuk de rest sux :o
|
Alsjeblieft niet zeg... dan loop ik tenminste ook niet de kans ermee geconfronteerd te worden tijdens het zappen. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zit ingewikkelder in elkaar als je denkt.... |
weet niet! :p
|
ik denk eigenlijk niet dat ik gelukkig van wordt dus doe maar niet
xx |
je kan niet meer stemmen :( :p
mare die ene van nee had ruim gewonnen, ja had 5 stemmen en weet niet 2 ofsow :o |
nee echt niet nog een Big Brother!! maar er mag wel een 2e starmaker komen da was wel leuk om te zien!!
kuzz monique |
Die eerste was al debiel. De 2e was nog erger, de derde heb ik nog niet eens 2 seconden van gezien. (van de 1e 5 minuten, en ik lag al krom, van de 2e ook een paar minuten als ik aan het zappen was) Dus die 4e is SUPERSNEU.
Zoals die leuke winnar van 1 zei: Ik snap niet dat IEMAND naar dat sneue programma kijkt. Ik zou wel wat beters te doen hebben. Sporten of zo... |
AAAAAAAH nee, dat niet een nieuwe big brother, ze hebben star academy al moeten stop zetten door te weinig kijkers en ik hoorde geruchten dat de bar ook in moeilijkheden zit,..
Big brother :mad: (n) |
Nee, ik word er schijtziek van die mensen in dat huis daar!
|
mwaha khoop dat et een grapje is! ik vind er geen reet aan. voorol als ze er van die rare mensen in zette. maargoed..een expeditie robinsons mag wel weer van mij:o:D:p
|
En wat vinden jullie dan van brick brother?
Is het niet twee jaar te laat om een parodie op big brother te maken? |
Citaat:
ach, paul de leeuw heeft ruud ook al nagedaan :o, maar als er echt iets groots komt had dat eerder gemoeten ja |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13. |