![]() |
Fotografie
Wie doet er wel eens aan fotografie?
Dit is mijn laatste foto. De zonsondergang van gisteren. http://home.hetnet.nl/~gerthj/zonond.jpg |
Wauw! Die foto is wel heel erg mooi!
Maar dan moet je ook wel goeie apparatuur hebben of niet? ik maak alleen home-video-pictures... en verkleed-partij-foto's... :D :D :D |
mooie foto --alleen beetje jamer dat er zo weinig lucht te zien is zeg maar
---> ik fotografeer ook --> voornamelijk mensen en dingen--> houd niet van natuur. Maar heb het afgelopen schooljaar nauwelijks iets gedaan ivm tijdgebrek. Ik heb geen dure apparatuur ofzo en heb daar ook absoluut geen verstand van. Ik gebruik een oude camera van mijn pa. Puur hobby, beetje aankloten. |
de reden van de vele bomen is gewoon omdat ik zo snel geen andere plek kon bereiken.
|
Citaat:
|
de boom rechts en linx vind ik wel mooi, maar in het midden had wat meer ruimte moeten wezen en wat minder zwart aan de onderkant
|
Zonder die bomen had de foto veel minder kracht.
Zo krijgt het iets geheimzinnigs.. |
Met boomen vind ik het ook mooier. Misschien had ik de camera wel iets naar boven kunnen richten. Maar ja. Ik vind hem zo wel goed gelukt
|
mooie foto...
|
wauw...:eek:
zeer mooie fotos en die bomen dat maakt gewoon t plaatje compleet... mijn complimenten!! |
:eek: Mooooi!!
|
Heb je 'm nog nabewerkt om contrast te vergroten of kleuren aan te passen? Hoe dan ook, petje af :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het zo goed. Anders had ik panoramafoto moeten maken of een boom omkappen. Dit is het beste wat ik in 30 sec kon maken uit mijn dakraam. Ga dan niet 10 km fietsen
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51. |