![]() |
Nick Cave - abbatoir blues /lyre of orpheus
Waarom is hier nog geen topic over?
anyway , de nieuwe cd van nick cave dus , ik persoonlijk vind dit wellicht zijn beste cd ooit. tips: there she goes, my beautiful world nature boy let the bells ring supernaturally owja hij speelt binnenkort ook in de HMH wat vinden jullie van deze cd? |
Vorige week bijna aangeschaft. Maar ik moest een beetje op m'n geld passen dus heb het maar bij 2 cd's gelaten waardoor deze afviel. Misschien binnenkort toch eens checken cq aanschaffen. Ik heb er alleen nog maar lovende dingen over gelezen.
|
heb er ook veel goeds over gelezen, kopen kan ik em voorlopig zeker niet, maar misschien dat ik em wel dload van de week.
|
Wow. Mercury Rev is het voorprogramma in de HMH
|
Hij heeft zo'n simpele naam he, daar kijk ik altijd overheen. (;
|
beste album, good son + no more shall we part
maar deze is ook erg lekker:P |
Consider my soulseek aangezwengeld.
|
Citaat:
|
ik heb een best of en dat is ook wel genoeg..
|
Nature boy is idd heel goed maar de rest ken ik niet. Nature boy kwam vaak op stubru :) denk ik toch.
|
Been daar, met Q, toch Q?
Mercury Rev had wel iets weg van OMD en ELO vind ik. Maar wel ok iig...alleen die vent deed best homo-achtig (dit ga ik verder niet verklaren, neem t met een korrel zout). Album (y). Bijna alle nummers van 't album gespeeld + een oudje Deanna.... Ik schakel nu over naar Q....Q, zeg is? |
Citaat:
Ook best n hoop liedjes van vorig jaar nog gespeeld leek het wel, of viel dat mee Maanbeest? |
Citaat:
Nog geen A'dam gig op t internet te vinden...wel de moskou,st Petersburg (beide solo), en Brussel concert... nog even wachten denk ik dus. Oh en hier ken je Breathless clip zien :-) *klik* hogere kwaliteit doet t opt moment even niet... |
Oh die Nick toch.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |