![]() |
[mp3] hoe moet ik er muziek op zetten!??
hallo,
ik heb vanmiddag een mp3-speler gekocht. Hij is al geinstalleerd en hij doet het ook (yes!) maar nu staat er niet in de handleiding hoe ik er een liedje op moet zetten. T staat er wel maar dat snap ik niet. (ben nie zo slim) er staat: het uitwisselen van bestanden tussen Pc en speler en het wissen van bestanden: * schakel de speler in, en sluit deze aan op de pc met behulp van een USB-kabel * U kunt de speler normaal gebruiken als een extra vaste schijfstation in uw PC om bestanden van te lezen, op te slaan en te wissen.. wat was 't! k snap er helemaal nix van! ik ben blij dat ik een pc áán kan krijgen! haha ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! |
Je mp 3 speler via usb kabel aan de pc sluiten, dan ziet de computer dat het een extra schijf is, daar je liedjes naar toe kopieren, dan uit de usb poort halen en luistere maar :)
|
oke gelukt..
ik heb er een nummer opstaan!! (yes) maar nu speelt ie 'm nie af... k ga de handleiding maar eens extra goed door lezen! bedankt! |
eerst misschien opladen? was tenmiste met die van mij.
Lees idd maar eens de handleiding :D |
hij is al opgeladen...
maar ik kan nu muziek afspelen! stomme handleiding legt het helemaal verkeerd uit! Toch bedankt !!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19. |