![]() |
Face Tomorrow @ Ojc Watjang?!? 2-10
Watjang?!?
Zomaarwarmup 2 Oktober Bands who will be kicking their Jams: Face Tomorrow (indie)Site Stockholm Syndrome (hardcore)Site Doors: 20.00 Damage: €4 Pils/Fris: €1 Niet vaak dat zo'n bands nog voor zo'n prijs te zien zijn en dan ook nog eens in een kleine zaal. Dus als het een beetje vol is wordt het een behoorlijk ruige sfeer! So Be There Or Be Square! |
Toch een normale prijs voor 2 bands.
|
Ik denk niet dat je nog vaak Face Tomorrow kunt zien voor die prijs, nu ze toch behoorlijk groot zijn geworden. Meestal zit je dan toch aan de 6 - 7 euro.
|
Ik denk dat die prijs heel normaal is. Wel weinig maar 2 bands.
|
Nee, we gaan allemaal naar Belvedere kijken in de Box in Boxmeer :D
|
Ik wilde eigenlijk Jetsetready er nog bij proberen te krijgen, maar de rest van 2 dus al genoeg. Wel balen, maar ja Jetsetready komt over een tijdje in de box dus dan zie ik die dan wel!
|
Nu ze groot zijn? Niet overdrijven. Gewoon een vrij normale prijs. Als ik 10 euro voor FT met een andere band zou moeten betalen ging ik niet.
|
Ja maar ik denk dat als ze in de Goudvishal spelen met Close Second dat de entree wel iig hoger ligt. Rond de 6 euro.
|
Wat is dat? 2 euro verschil.....haha.
|
laatst speelden ze gratis in Vera.
(of het was 2 euro ofzo) dus.. |
Cool, daar heb ik nog ooit opgetreden
|
Citaat:
:rolleyes: |
In watjang?!? of waar? In welke band heb je hier anders opgetreden, ik regel hier de meeste bands dus dan zou ik het namelijk wel moeten weten.
En om nog even terug te komen op dat het optreden goedkoop is, dit moet je ook zien ivm dat de zaal maar voor 150 personen is. |
Citaat:
|
Kheb ze laatst nog in Veldhoven gezien, was gratis. Dat was maar goed ook (n)
|
Wij hebben daar met Stab Back ook nog eens gespeeld, was een hell. Was dat Battle Of The Watjang gebeuren, moesten toen als laatste ofzo (loting), spelen rond 1:00 is geen kut aan :)
|
Citaat:
|
Inderdaad, kan ik me nog herinneren. Was toen best benieuwd naar jullie door wat mp3s enzo. Jammer dat het toen bij jullie al bijna helemaal leeg was, maar ja zo laat nokt iedereen hem bijna.
|
Als we de zaal vol hebben, met dus ook nog de crew enzo van die 150 mensen afgetrokken, kunnen we face tomorrow nog niet eens betalen. Dus dan moeten we genoeg drankomzet draaien om er nog winst uit te slaan...
|
Een band met een microfoon op een zwaard won toen geloof ik... onbegrijpelijk :)
Winst hoeft toch niet trouwens ? Als je maar quite draait ! |
Hoe groot is die crew dan? Aardig duur dan FT.
|
Ja ok, maar om als jongeren centrum draaiende te blijven draai je liever een kleine winst.
En die band heeft niet gewonnen, angels decay was dat die jij bedoelde. Yo el rey had toen gewonnen. Onze crew bestaat uit stuk of 15 man (tappers, entreedraaiers en de pop-commissie). |
Hij weet het precies... haha. gaaf !
|
Citaat:
|
Zegt een kid zonder haar op z'n balletjes :D Dat vind ik eigenlijk nog grappiger.
|
Ik ben ook in boxmeer dan.
|
Citaat:
|
moet dan met m'n lostrekband spelen, daarna gelijk door naar belvedere, angela meeten!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40. |