![]() |
prijs uefa kaartje
hey
hoeveel kost een kaartje voor een uefa wedstrijd van feyenoord morgen. Maakt even niet uit welke vak enzo danke schon |
Tja feyenoord.nl heb je waarschijnlijk zelf niet kunnen vinden? :rolleyes:
www.feyenoord.nl en dan stadionoverzicht NOG KAARTEN BESCHIKBAAR VOOR FEYENOORD – ODD GRENLAND Er zijn nog volop kaarten te koop voor het UEFA Cup-duel van donderdagavond met ODD Grenland. Voor alle in gebruik te nemen vakken zijn nog kaarten beschikbaar. Voor de wedstrijd tegen ODD is geen clubkaart nodig en is een onbeperkte afname van kaarten mogelijk. Het is niet mogelijk om kaarten te bemachtigen voor de tweede ring van de Olympia- of Marathonzijde, want die blijven gesloten. |
Website van Feyenoord.. Lijkt me logisch!
Feyenoord - Odd Grenland ----------------------------------------------------------------------------- Wedstrijddatum: Donderdag 30 september 2004, 20.30 uur Stadion open: 18.30 uur Regime: Vrije verkoop Start verkoop: Zaterdag 4 september om 09.00 uur via Internet, Ticketbox en Feyenoord Klantenservice Hoekvak P is aangemerkt als "gezinsvak". Binnen dit vak wordt er alleen korting gegeven op kinder en jongere kaarten. Beschikbaar per 4 september voor de vrije verkoop: Internet: F-Y3-Z2 Feyenoord Klantenservice: C-D-E-F-G-H-J-P-Q-QQ-R-RR-S-T-TT-U-UU-W4-Y1-Y2-Y3-Z4 Ticketbox: C-D-E-F-G-H-J-K-N-O-P-Q-QQ-R-RR-S-T-TT-U-UU-V-V V-W1/4-X1/4-Y1/3-Z4-Invalidekaarten * = beperkt beschikbaar Prijzen: zie tabel onder aan de pagina Parkeerkaarten P5 a € 8,50 bij de Ticketbox. PRIJZEN STADION DE KUIP -------------------------------------------------------------------------------- Vak Prijs Langezijde: BB, C, CC, M, N, NN, O, OO: €33 Hoekvak: D, DD, K, P, PP, V, V V: €22,50 Kortezijde: 1e en 2e ring: €17 Parterre langezijde: W, Z €15 Parterre langezijde: kind / jongere €8,75 / €11,50 Parterre kortezijde: X, Y €14 Hoekvak: kind, jongere: € 5,75 / €8,75 Voor de wedstrijden tegen Ajax en PSV gelden aangepaste prijzen. Parkeerkaarten P5 á € 8,50 zijn te koop via TicketBox Dus volgens de website kosten de kaartjes evenveel als tijdens gewone competitie wedstrijden. |
Ik vraag me toch nog steeds af hoe mensen erbij komen zulke vragen hier te stellen?
Zijn mensen dat echt zo dom dat ze niet kunnen bedenken dat als je naar Feyenoord (of een andere club) belt dat je dan meteen en een juist antwoord krijgt. :confused: |
zo mongolen
natuurlijk heb ik op feyenoord.nl gekeken maar dan moest je je inloggen en ik had geen zin om me te registreren antwoord dan niet als je dr geen zin in hebt :nono: |
Citaat:
En je kan ook blij zijn dat mensen je willen helpen in plaats van ze uit te schelden voor mongolen. :rolleyes: |
Citaat:
En ga dood... |
Citaat:
Kansloos wijf..wees blij dat ze je geholpen hebben. EDIT: En je hebt geen zin om je te registreren dus laat je ons dat werk maar voor je doen? :rolleyes: |
Ik zou denken dat je bij zo'n wedstrijd voor 10 euro wel een kaartje hebt :D
|
Citaat:
|
Die wedstrijd is al tot de laatste plek uitverkocht! Wat verwacht je anders bij zo'n topper. Gelukkig heb ik met het betere ellebogen werk nog een kaartje weten af te dwingen!
|
Citaat:
|
Citaat:
alleen de onderste ring zitten een stel havenarbeiders, de echte fans gaan niet naar de uefa-cup toe... |
Citaat:
|
Citaat:
Mensen met een shawl, muts, shirtje, toeter, trommel en confetti hebben ook gevoelens. Dat zijn ook mensen! |
Citaat:
Wat zou jij doen, als je woonde in Rotterdam? De meeste mensen die snappen er geen bal van. Iedereen heeft kans op een eerlijke leven. |
Dit gaat nergens meer over
|
Citaat:
Maar stiekem moet je niet inloggen of registeren voor zo'n informatie te krijgen, maar swoit Mitros zei het al. Slotje |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43. |