![]() |
Sum41 - Chuck
op mirc te downen:
server efnet kanaal #altrock Vond de vorige cd's wel leuk maar ook niet meer dan dit. Op deze cd hebben ze het wat anders aangepakt. De poppunk loopjes zijn er wat uitgehaald en het is wat steviger geworden. Soms neigend naar System of a Down ( luister eens naar het begin van de nieuwe single: We're all to blame). |
hey. zelfs een thrashriff in the bitter end \m/
|
Ik vond het oude al niet geweldig en SOAD is helemaal poep.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en dat eerste nummer is een infest ripoff qua intro :|
|
System of a down kan ik goed verdragen...
Sum 41 is kut, ik denk niet dat dat veranderd... maar ik wacht wel tot die clip een keer op tv komt. |
Citaat:
|
Ik vind de nieuwe CD best leuk, maar toch vind ik dat Does This look Infected? pakkender was, dan deze. Alhoewel deze wel technisch beter in mekaar zit.
aardige CD, maar had er meer van verwacht =/ |
No Reason, The Bitter End en We're All To Blame, vind'k wel cool.
|
Ben benieuwd, haal hem nu net binnen!
|
sum 41 heeft wel droge nummers, daar blijft t bij. Ik heb er dan ook geen cd's van
|
Ik zal het nog een keer proberen.
|
ik d8 ik haal hem ff binnen via http://torrent.youceff.com :cool:
|
Infest invloeden???!!!
oh nee je bedoelt natuurlijk die jewelcase vol schijt van Papa Kakkerlak :P Sum41...come on gasten.... |
Citaat:
|
infest vond ik ook goeie plaat..... :bloos:
maarehm, die nieuwe stijl van papa roach....wel minder hoor iemand gehoord van "getting away with murder"?? =ruknummer ff wennen :s |
Citaat:
|
Best een leuk album. In het nummer '88' zit echt een vet stukje (y)
|
er staat zo'n nummer op die plaat dat ontiegelijk op battery (?) van metallica lijkt....
heerlijk genept, en die stem, ik word er gewoon misselijk van. ze hebben zichzelf weer overtroffen qua kutheid. |
Ik heb All Killer No Filler en vond deze best luisterbaar maar niet dat ik hem stukdraaide ofzo...
Was toch benieuwd naar Chuck. Sommige liedjes zijn heel rustig en andere juist niet. Één liedje heeft precies dezelfde akkoorden als een liedje op AKNF... (n) Zelfs de melodielijn komt behoorlijk overeen. Op zich wel ok, het geheel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je openmindedheid kent geen grenzen Willem :)
Aan mij hoogstwaarschijnlijk niet besteed. |
vreselijke cd,
alle nummers lijken wel exacte kopies van andere nummers van linkin park, system of a down, en nog meer... (n) origineel is het niet |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11. |