![]() |
[hd]
Ik heb een Western Digital 160 gb ATA schijf gekocht, maar in windows XP (clean install) geeft ie maar 127 gig aan.. ik weet dat er iets af hoort te gaan van die 160, maar 33 GIG is wel een beetje erg veel :----(
Overigens geeft ie in me BIOS wel gewoon 160 GIG aan... wie weet de solution ? :--) |
Sommige mobos ondersteunen toch maar sata tot 127 gig aan?
|
Service packs 1 en 2 installeren.
|
Op zich is SP1 al voldoende.
|
Dat wist ik dus niet zeker. ;)
|
Volgende vraag van de TS:
"Hoe moet ik SP1 installeren? Hij accepteert mijn FCKGW-key niet!" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mwah... het is er nou al best een tijdje, als er echt grove bugs e.d. in hadden gezeten hadden we dat wel gehoord, toch? Plus dat als je nu SP1 installeert, je vervolgens nog een hele tijd bezig bent met alle patches te installeren die daarna zijn uitgekomen ;)
Goed, het is natuurlijk wel altijd afwachten of ook al jouw specifieke programma's het nog steeds doen, maar zoiets heb je natuurlijk al van tevoren uitgezocht :p |
Citaat:
maar wat ik me eigenlijk meer afvraag is, als ik die service pack heb geinstalled... moet ik dan ook weer windows opnieuw installen ? want dan laat ik het maar zo ;) |
Een crack bij SP2? Je bedoelt dat je gewoon een keychanger gebruikt, jij smiecht! Je hoeft trouwens Windows natuurlijk niet opnieuw te installeren als je SP1/2 hebt geïnstalleerd.
|
Oke geen hardware-probleem dus. Je weet wat je moet doen. Hoe je dat doet is jouw zaak. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28. |