![]() |
hoe heet deze stijl?
http://www.essexuncovered.com/hed-ka...andi-front.jpg
Weet er iemand hoe deze stijl heet, als het al een naam heeft? Het komt vaak voor op cdhoesjes. |
Surrealistisch abstract postmodernistisch neo-rotzooi ongeveer...?
Henk Mul ! |
Citaat:
|
gewoon popart lijkt mij
|
is dat niet gewoon illustrator en aaah freehand ofzo gezeik
|
moderne stripfiguren. ofzo.
|
en volgens mij staan zulke poppetjes ook altijd in de fancy.
:o |
Postmodern-existentialistisch... met als uitgangspunt da thet leven zinloos is, dus dat je maar beter veel make up op kan doen en moet gaan feesten!
|
Citaat:
|
Wat zijn de kenmerken dan van popart?
|
BrEeZaH heet dat
|
Dat heet.
|
deze stijl heet jakoika
afgekort ook wel ja |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel gaaf (y). Bij GTA Vice City dan http://perso.club-internet.fr/letoto...aRadio/003.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk niet dat ik hem zou waarderen omdat ik echt helemaal doodgegooid ben met die liedjes. Had vrijwel altijd wave 103 aanstaan als ik het spel speelde. (af en toe dat heavy metal kanaal :cool: ) |
anime fzow..?
|
Citaat:
het is figuratieve kunst wat gebruik maakt van gewoon alledaags beeldmateriaal en het is een vervaging van de grens tussen kunstwerk en realiteit maar ik weet niet of dit echt popart is.. |
het is geen poart, het lijkt er wel op maar de gedachte achterpopart is tegen de moderne maatschappij ( tegen massaproductie en vervlakking van het dageijks leven enzo) en dit is juist meer voor het moderne leven, mooie vrouwen leuke feestejes enzo dus het is meer het tegenovergestelde van popart! wat het dan wel is weet ik eerlijk gesegt neit :bloos:
|
het mode temmisnte heb ik het idee... die stijl kan elke newbie die met illustator om kan gaan. En ik zie het teveel om mij heen dus erm ... jah
alles wat ikwil zeggen tis volgens mij een mode stijl die ik zelf niet echt geweldig vind.. |
Citaat:
|
Ehj ik kan het dus aaah Newbie :D
|
Die stijl word ook wel graffiti stijl genoemd:)... en dan denken de meeste mensen aan muurschilderingen maar dit is er dus ook een onderdeel van:)
|
pr0nsurrealisme :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen, reageer even serieus aub, als dat niet teveel gevraagd is.
Of er een naam is voor die stijl weet ik niet, wat ik wel weet is dat het met Illustrator/Flash (een vector-programma iig) het beste te tekenen is. En de stijl van schaduwen maken is Cell-shaden, en ik denk dat 'cell-shaded cartoons' dan ook de beste naam is voor zulke platen. |
zeg dat dan meteen.
|
Ik prefereer het woord Illustratie boven cartoon.
|
Cartoons zijn eigenlijk een soort strips die maar uit 1 plaatje bestaat. Eigenlijk een illustratie met een verhaaltje of grapje erachter.
|
manga
|
En doorgevoerde versie van vectorren :cool:
|
Citaat:
De meeste Manga personen staan bekend om hun grote ogen. Dat is hier niet egt te zien :rolleyes: Sorry, ik weet niet wat voor een stijl het is. |
Citaat:
|
M.a.w.: Het is geen stijl.
Je zou het vector-art kunnen noemen, of idd cel-shaded illustratie. Maar eigenlijk is het gewoon 'een illustratie.' |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55. |