![]() |
iexplorer fout
Ik heb een vraag. Iedere keer als ik op één bepaalde site kom, krijg ik gelijk al een melding dat er een fout in iexplorer.exe is opgelopen en dat hij wordt afgesloten.
Waar kan dit aan liggen en waarom alleen bij die bepaalde site?? |
Ik, als megabeginner, denk:
Er wordt een component (activeX of java ofzoiets) geladen op die site en dat is bij jou niet goed geinstalleerd, wat leidt tot een crash. |
Kan het misschien zijn dat je bepaalde plugins niet hebt gedownload/geupdate?
Voor de zekerheid download Flash player en Java VM En alle updates voor internet explorer downloaden helpt soms ook. En wat gebeurt er als je met een andere browser op die "bepaalde sites" komt? |
Thnx! met die firefox doet ie het wel. :D
Dank je wel (y) |
Citaat:
|
Offtopic:
Citaat:
Wees blij dat ik niet met linux aankom ;) |
het werkt nu wel maar is dan nu ook daadwerkelijk het probleem opgelost ???
nee dus >.< |
Citaat:
Maar het lijkt me dus wel verstandig om voor i.e wel die updates+flash + java binnen te halen, om dan eens te kijken of ze wel die bepaalde sites kan openen. |
Hij heeft een ontwijkende oplossing. Het werkt nu, maarja....
Ik ben ook niet echt fan van zijn stijl, maar de andere tips van hem waren goed, het is aan de n00bie om te kiezen wat die als oplossinbg wil ;) |
Ik heb het anders. Bij mij geven Internet Explorer en Deze computer bij elke URL die ik intik vastlopers, maar als ik bij 'uitvoeren' de URL tik verschijnt er netjes een explorervenster en doet alles het naar behoren :confused:
Iemand daar bekend mee? |
Jullie moeten toch echt hier zijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:27. |