![]() |
Filosofie of Wijsbegeerte studeren.
Wie doet dat en wat zijn je ervaringen hiermee?
|
Het is iig de allertofste studie. Maar je moet wel erg in jezelf willen geloven voordat je eraan begint denk ik... En bereid zijn een leven als wazige dromerige man te leiden als je het als enige studie doet en je beroep ervan maakt. Meestal doe je deze studie in combinatie met iets anders lijkt me...
|
Je moet wel bereid zijn om je hele leven steun te trekken.
|
Citaat:
|
Ik gok dat hij het over een bepaalde overheidsinstantie heeft.
|
Ik vind het wel jammer dat hij verplaatst is. Welke studie is er nou filosofisch interessanter dan filosofie? Wie kiest er nou een studie waar hij eigenlijk niets mee kan worden? Wat is de filosofie die daar achter zit?
|
ik wil graag een minor Filosofie doen om zo de master Filosofie In Bedrijf te kunnen doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
S&S --> Studiekeuze
|
Ik studeer wijsbegeerte deeltijd in Utrecht. Ik doe dit naast mijn voltijd studie, want ik ben liever met meerdere dingen bezig dan een focus op 1 onderdeel.
Wijsbegeerte lijkt mij nu bij het eerste vak (ethiek) een erg interessante studie, maar beslist GEEN makkelijke studie. |
Citaat:
Henk Mul ! |
Ik heb getwijfeld om filosofie naast geneeskunde te doen, uiteindelijk niet gedaan omdat ik er geen tijd voor heb. Maarr misschien ga ik het nog een jaartje doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet iets dat eenvoudig is. |
Filosofie als enige studie lijkt me ook een goede garantie voor een nutteloos leven. Maar ik vind filosofie wel heel leuk en doe daarom een minor politieke en sociale filosofie.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:58. |