![]() |
Elvis Presley
Ik ben 16, maar toch een groot Elvis fan. Ik vroeg me af of er hier op het forum meer mensen zitten die Elvis fan zijn?
Aangezien ik meestal nogal verbaasde reacties krijg, en het vreemd gevonden word. Dus, ik ben benieuwd! |
Ik vond sommige nummers van de beste man wel grappig, maar voor de rest digte ik hem niet zo.
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben 18, maar vind Elvis toch vrij overrated.
|
De muziek die tegenwoordig wordt gemaakt, uiteraard met uitzonderingen nagelaten, vind ik gewoon echt slecht.
Zoveel word gecoverd, er word zo verdomd weinig nieuws verzonnen. Doe mij maar de jaren 50 t/m 80. :o |
Je bent zeker niet de enige, ik ken meer dan drie mensen van 15-16 die fan van m zijn. Maar ik kan hem niet echt diggen..Natuurlijk wel wat mooie nummers, maar niet mooigenoeg voor mn cdcollectie.
|
Citaat:
de jaren 50 en 60 was niks anders dan elkaars nummers recyclen. En Elvis P. schreef niet eens zen eigen teksten. |
oklahoma, burning love
|
burning love is idd wel een goed nummer. En Hound Dog, Heartbreak Hotel, Milkcow Blues. Dat soort geluiden.
|
was vroeger (teruggaand tot basisschool) een GROOT fan van the King, maar nu kan ik me geen fan meer noemen hoewel ik hem natuurllijk nog altijd erg goed vind en ondanks dat mijn muziekinteresse zich naar andere genres verplaatst heeft luister ik nog best graag 60's, 70's, 80's...heel veel eigenlijk....maar the King :o
|
een jongetje uit mijn straat heet elvis
hij kwam vandaag kinderpostzegels verkopen |
Citaat:
ik hou wel van elvis ja. van zijn muziek dan, verder vind ik het een eikel. |
ecth waar
|
Citaat:
Ik vraag me af hoeveel mongolen hun kind deze dagen Andre genoemd hebben :rolleyes: |
hoe gaaf is het om je kind elvis te noemen :D
ik vind z'n muziek wel ok, op z'n tijd. |
hij kon goed zingen en had gave nummers
voor de rest maar een gay pakje en een flapdrol |
Hij heeft een aantal zeer goeie nrs. gemaakt.
Suspicious minds is een van mn favos :P Mn ma is dus een elvis fan dus die draait dat nog wel is in de woonkamer :rolleyes: |
Elvis zijn muziek is :cool:
|
Citaat:
|
Ik heb Elvis nooit zo kunnen waarderen, hij heeft wel een paar leuke nummers, maar ik heb iets met stemmen en Elvis' zijn stem doet me heel snel van zender veranderen als ik het hoor. Hij heeft in die tijd veel betekend enz enz, maar mij voor mij betekent hij vrij weinig.
|
Ik ben een groot fan van Elvis, i love the guy..hmm laatste koninginnendag nog een kool bio van m gekocht en gister kerst c.d van 1 euro van elvis op de kop getikt...
en ben t helemaal met je eens...I would love to go back to the 50's.. |
beetje lame muziek...wel een leuk verhaaltje natuurlijk, van hoe ie kapot ging op de wc
en tja, zo geweldig was hij niet, alleen toen maakte het nog niet zoveel uit dat iemand zn eigen dingen niet schreef enzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb respect voor de man, ook al spreekt de muziek mij niet aan. Hij heeft wel veel betekent.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11. |