![]() |
Niet lachen!
Nou, ik had net dus trainervergadering bij mijn sportclub en het verliep allemaal nogal serieus totdat ik naast mijn stoel ging zitten.
Op het moment zelf moest ik nogal lachen, maar daarna leek het alsof ik een klap op mijn hoofd gehad had. Ook ben ik nog steeds een beetje duizelig en zo. Ik ben niet zo'n miepert qua pijntjes en zo, maar dit is echt een vaag gevoel. Ik bedoel, ik kwam op mijn kont neer en heb gewoon heel erg last van mijn hoofd. Kan dit kwaad? |
Je kan op je stuitje zijn gevallen, daarvan kan je wel last van je hoofd krijgen.
|
Hmm...ik zal morgen wel voelen waar het zit denk ik :s :D
Waarom heb ik dit soort acties nou altijd (n) |
Citaat:
ik heb er zelf ook wel eens last van gehad en dat was na een week wel weggetrokken maar het is toch shit |
Ik voel me echt dom gewoon. Ik begin ook een beetje misselijk te worden, dus ga lekker mijn bed inkruipen.
|
Hehe idd op stuitje geschoten, ruggemerg loopt door tot in de hersenen dus idd, lichaam valt omlaag dus hersenen ook, stuitje krijgt klap en stoot als het ware tegen je hersenen. :)
|
Hmm... Die stoelen op school zitten ook niet zo lekker meer :|
Het zal dan idd mijn stuitje zijn geweest. Ach, het is ook wel een grappige actie:P |
Citaat:
|
Citaat:
Komt op hetzelfde neer, lichaam valt omlaag en word met schok tot stilstand gebracht, die schokgolf dreunt door tot het hoogste punt, in je kop dus. :| Als het nou helemaal waar was geweest wat ik zei... zou je met zo'n ongeluk je hersenen aan je ruggemerg kunnen spietsen... :s |
soort schokgolf door je ruggengraat heen lijkt me..
zo vertelde ons mam ook eens iets (of zij had dat meegemaakt, of iemand anders) ; ze had pijn in haar teen ofzo. de dokter drukte in haar zij en toen voelde ze niets meer bij haar teen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26. |