![]() |
wat VERBAASDE jou live?
Oceansize op lowlands. Stel (in mijn ogen) virtuoze muzikanten (sowieso de drummer(met zn vage set-up)), gevoel doordrenkte langslepende muziek met een psychotisch eindnummer/act.
ging er heen met de gedacht 'zie wel of het wat is' |
De polyphonic spree vorig jaar op lowlands.
Ik wist eigenlijk niet echt wat ik er van moest verwachten, khad namelijk alleen maar een fotootje van ze gezien met die lijpe jurken aan. Maar toen ik ze hoorde spelen viel ik zowat om van verbazing. Wat was dat goed zeg. Heel mooi en vrolijk en weet ik 't allemaal. Ik werd zelfs door totaal onbekende mensen geknuffeld. En ze speelden een liedje van hedwig and the angry inch, een van m'n favoriete musicals (y) :cool: |
testament in de effenaar. Wat n potje noestheid.
|
van pro-pain wist ik nie tdat het live zo gaaf was. The briefs bliezen me een tijdje geleden ook helemaal omver. Verder SYL, opeth en manu chao
|
The prophecy in het voorprogramma van My Dying Bride, vond ze beter dan MDB. :o
|
explosions in the sky.
die prachtige danspassen van de gitarist, het geweld van de bassist, die prachtige marcherende ritmes. daar word je stil van. :o |
Hoe saai en vervelend de white stripes live waren op lowlands.
hoe geniaal en briljant chemical brothers waren op lowlands. |
Citaat:
|
Lali Puna op Dour. (y)
|
Tragedy@een crustenpand in Utrecht. Eerst voor t eerst zoenen met m'n vriendin. Opstaan en omver geblazen worden door een muur van geluid. En nog melodieus en vol drama ook. Superband. :)
|
Robotobibok verbaasde mij ook, s'ochtends vroeg met hun expririmentele jazz. Uiteraard ook op dour.
|
Macabre in de GVH vond ik zo goed. Die zanger is raar en dat verbaasde mij.
|
Papa roach op Lowlands verbaasde me, behoorlijke vooruitgang in mijn ogen. The White Stripes vond ik al niks maar op Lowlands was het echt kutjepikandijviestamp :S
|
The Rasmus op Werchter. Ik had gehoord dat ze live nogal minder waren doordat ze meer rondsprongen dan zongen. Maar het klonk echt heel goed.
Urbanus bij op het podium bij de Heideroosjes, weer op Werchter. |
mercury rev in tivoli 2001 (geloof ik)
omdat ik niet had gedacht dat ze all is dream zo goed live konden spelen, het was net een sprookje <3 ik was in trance |
Annihilation Time. In verstopt zaaltje in Heemstede. Wow, hoe gruwelijk was dat. (de vetste band die ooit hier in Heemstede heeft gespeeld, without a doubt)
Sophya. In voorprogramma. Hoe mooi kan/kon iets zijn..? Ikara Colt. Op Lowlands. Briljante muur van geluid. Diorama. In Patronaat. Hoeveel beter kan een voorprogrammaband dan de hoofdact zijn..? Cd gekocht die me de rest van de nacht thuis wakker had gehouden. Black-Eyed Snakes. Op een avond dat ik zelf achter de bar stond, gelukkig was het erg rustig. De emotioneelst gebrachte bluesrock ooit. |
Jaaaa Annihilation Time. Ik hou van die band. Beste band in hardcore/punk die nu speelt.
|
Citaat:
Ja, waarschijnlijk gewoon relatief. |
Metallica.
Ik vind het normaal zouteloze troep maar live vond ik ze heel erg vet. |
Death Angel in de Effenaar _0_ Tering wat was dat gaaf zeg, alles klopte gewoon.
|
Bijna alles op Motel Mozaique afgelopen jaar..
vooral Under Byen, Stijn, Automato en Ceux Qui Marchent Debout. De dingen die ik daarna heb gezien waren allemaal zoals verwacht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Drowning Pool op ozzfest, vond ze live veel beter..
|
Luka Bloom op Lokerse feesten, schitterend moment
|
Citaat:
|
Citaat:
En Tool eigenlijk ook wel. |
Citaat:
verder heeft franz ferdinand me ook nogal verbaast op ll, evenals manu chao. oh ook lars frederiksen & the bastards verbaasde me, temeer rancid met negatief verbaasde op ll. uhm...bad religion in paradiso in 99 ofzo verbaasde me nogal door hun ingezaktheid, waardoor ik in 2002 weer verbaasd was doordat ze zo goed speelde...in stahlwerk was dat. nah dat was t wel geloof ik |
schiet me ineens te binnen....offspring op ll was onverwacht erg leuk
|
Citaat:
now playing : tragedy - the lure |
negatief verbaasd afgelopen zomer:
PJ Harvey (rock Werchter) White Stripes (Lowlands) positief verbaasd: Soulwax (Lowlands) Novastar (Lowlands) Franz Ferdinand (Rock Werchter), ik had hoge verwachtingen... maar dit :eek: |
Rutger: laten we dan een tragedy/cursed achtige band doen. Ik heb wel 2 gitaristen en een zanger in principe :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
foo fighters op LL vorig jaar, heel saai, ik had meer van ze verwacht.
Lamb in paradiso, genialer dan ik ooit had kunnen denken. (y) verder schiet me even niets te binnen. |
FC Kahuna live @ Lovefields vorig jaar ergens een x... gewéldig! (y)
Don Diablo & 16 Down live @ Mysteryland, héérlijk. :cool: |
danko jones, ik wist amper wat het was, ging er aleen heen omdat mensen zeiden dat het leuk zou zijn, en het was echt tering gaaf :D
|
Korn op Roskilde...vind korn niet zo leuk, en had ze al eens op lowlands gezien. Maar dat optreden was heel indrukwekkend.
|
Funeral for a friend bij ,.....ermmm..... ergens?
|
Hoe lang die dredz van de zanger van Shadows Fall zijn :eek:
en dat op dynamo 2002 Billy van Biohazard met gitaar en al de pit in ging :D |
JR Ewing op het goudvishal anniversary feestje, vond ze live echt de band die dag. Voorla ruig op zon klein podium.
Modern life is war in de goudvishal. Iedereen ging los! The Blood Brothers op pukkelpop vorig jaar, ging er al vanuit dat het wel een ruig optreden zou worden! |
Citaat:
|
- Metallica, dat het live zo plain boring kon zijn.
- Twisted Sister. Man, ik wist dat het gaaf moest zijn live, maar dit had ik nooit verwacht. - Sentenced, gaven echt een goede show weg, ik kende het niet, maar nu des te beter. - Suicidal Tendencies, ik hou niet zo heel erg van de muziek, maar ze deden het live echt heel erg goed. - Testament, de beste live trashband die ik ooit heb gezien. |
Citaat:
Ik vond ze niet echt super en de show was al helemaal niets... |
Citaat:
verder nog: The Music in de Melkweg in 2002. Gewoon uit verveling kaartje aan de deur gekocht en damn dat blies me omver :cool: Bjork op Werchter |
Citaat:
|
Citaat:
Ik had van te voren verwacht dat ik daar zou staan met het motto: "Jaja, leuk, nu optiefen en laat Radiohead komen." maar dat heb ik geen seconde gedacht. Geweldig. (y) |
Jammah Tammah in Waterfront, 1 of 2 jaar geleden.
Had 'r hoge verwachtingen van, maar 't viel zo ontzettend tegen, het was gewoon kut. |
Mintzkov Luna op Lowlands.
Iedereen stond bij Faithless en deze band presteerde het zó'n mooie en fragiele set neer te zetten. Shivers! [Edit] En DAAU, afgelopen vrijdag in het patro. En hoe slecht Type O Negative live eigenlijk was op Waldrock 2003. [/Edit] |
Hoe goed de imitator van Jim Morrison was. :eek: Ik werd er gewoon bang van.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:39. |