![]() |
Computer versnellen?!
Ik heb sinds kort een pc op mijn kamer. Maar het is een hele oude. Is er een manier om deze te versnellen?
FF wat info over de pc: Systeem: Microsoft Windows 95 4.00.950 B IE 4.0 4.72.3612.1713 Geregistreerd op: 17197-OEM-0023054-20290 Computer: Petium(r) 32,0 MB RAM Prestaties: prestatieresultaat: Geheugen = 32,0 MB RAM Systeembronnen = 86% Beschikbaar Bestandssysteem = 32-bits Virtueel geheugen = 32-bits Schijfcompressie = Niet geinstalleerd PC-kaarten (PCMCIA) = Er zijn geen PCMCIA-sockets geinstalleerd Het systeem is geconfigureerd voor optimaal gebruik... |
Een nieuwe kopen, dit is hopeloos.
|
Citaat:
|
Meer werkgeheugen is altijd fijn, hoewel dit op zich al een hopelijk geval lijkt te zijn :)
|
Citaat:
je hebt tegenwoordig al een P3 voor iets van 50 euri... |
Die computer is echt hopeloos erouderd, daar kun je niks meer mee aan.
The Sims erop spelen kun je inderdaad vergeten, daar is die bak gewoon te oud voor. Ik raad het zelfs niet eens aan om ermee te internetten... |
Citaat:
|
Citaat:
(waffor RAM had je daar voor oaw...) |
Ik heb er geen internet op..... ik internet nu vanaf een andere pc! ;)
|
Citaat:
|
Erm waarschijnlijk is je moederbord dusdanig verouderd dat er gewoon geen geheugen meer voor te verkrijgen is. Zoek 'ns in een museum zou ik zeggen :D
|
Raam uitpleuren, dan versnel je hem in ieder geval met 9,81 m/sec^2.
|
Citaat:
Alle gekheid op een stokje, het spijt ons heel erg, maar hij is echt te oud, daar valt niks aan up te graden dat prijs\kwalitiets verhoudingsgewijs gezien nog aantrekkelijk is. Wat al is gezegt. ff sparen en je hebt zo een tweedehands systeem waar je wel op kan simmen. |
Citaat:
|
Citaat:
Pentium 1's gaan geloof ik maar tot 200Mhz iets in die richting. Hieruit kan je afleiden dan je moederbord (het systeem bord waarop alles van je pc aan vast zit) ook sterk veroudert is waardoor je geen nieuwere Pentium4 bijv erop kan doen omdat het het simpel weg niet ondersteunt, evenals overige onderdelen. Het is dus verspilde moeite om deze pc nog te gaan upgraden. Voor simpele basis programmas als text verwerker moet ie het nog wel aan kunnen. Sims2 heeft geloof ik: "Processor - Intel Pentium III 800MHz" nodig evenals bettere/meer geheugen. Nu kan je een beetje de verhoudingen zien tussen jouw pc en de eisen van sims2 |
Die computer is zo oud, daar doet de nieuste office het volgens mij niet eens meer op...
Die is serieus dus al 10 jaar oud ofzo en dat is echt veel te oud voor een computer. Maar ik heb nog wel wat 10 jaar oud werkgeheugen liggen :D :P |
Citaat:
En office XP en office 2000 hoef je ook niet te proberen.. Office 97 denk ik net wel... met moeite enzo.. |
The Sims spelen op die hoestbui? Ik heb behoorlijk zitten schuddebuiken hier, thanks :)
|
Citaat:
nieuwe kopen |
Citaat:
Deze Thread hoort bij HARDWARE |
Je moet die zooi overklokken, dan heb je er tenminste nog iets aan gehad door hem te vernielen. (y) :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
lang niet zo om een topic gelachen :D |
Citaat:
|
Ik heb voor 50 euro wel een betere pc liggen ;)
2 zelfs! Oja btw... Heb je het over Sims1 of Sims2? Das belangrijke informatie! (hahaha ;) ) |
Lachen!
|
Wat een pret
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want de system requirements komen helemaal niet overheen met het systeem van de ts. Citaat:
|
Citaat:
hangt er van af hoe opgefokt je pentium 1 was, op die van mij draaide the sims, maar vloeiend wil ik het niet noemen, maar het was te spelen. Haar pc zal the sims idd nooit aankunnen. En ik snap ook niet waarom dit zo'n lange discussie wordt, na de eerste 2 reply's was al wel duidelijk dat het niet kon voor weinig budget. :) |
Component Omschrijving Prijs Info Verwijderen Veranderen
Assemblagekosten: € 50,00 Processor AMD Sempron 2200+ (1.5 GHz) € 55,00 Moederbord Asrock K7VT4A+ € 39,00 Geheugen MDT DIMM 256 MB € 45,00 Grafische kaart Club3D Radeon 7000 € 32,00 van www.alternate.nl klaar voor 171 euro. de rest gewoon uit de oude ding slopen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maarehh, dit systeem is niks meer dus. Nieuwe kopen. Geld in investeren zal je probleem niet verhelpen en kost je alleen maar geld: weggegooid geld. |
Citaat:
|
Citaat:
Ga dan voor een Athlon, Sempron is de opvolger van Duron.. En geef 20,- meer uit aan een videokaart en je hebt heel wat beter spul. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47. |