![]() |
Zijn er hier Webmasters?
Ik weet niet of dit mag maar dit is een nieuw systeem op het internet om webmasters extra inkomsten te bieden. Ik doe er nu ook aan mee en het is een mooi systeem. Als ik dit niet mocht plaatsen laat mij dit dan weten, maar ik vond dat de mensen het hier moesten weten :)
Het Geldhalen Affiliate systeem voor het verhogen van uw online omzet! Dus, hebt u een eigen website en wilt u: - Direct een hogere omzet zonder verplichtingen, - Tot 25% Extra omzet per response dan bij concurrenten , - Nooit meer lege advertentieposities, - Advertenties die passen bij uw doelgroep, - Online rapportages over vergoedingen. Meldt u dan nu Gratis en Vrijblijvend aan bij het Geldhalen Affiliate systeem. Aanmelden klik dan hier |
:nono: reclame mag niet
|
http://forum.scholieren.com/announce...s=&forumid=33:
Links naar andere sites plaatsen die los van het onderwerp staan en/of uit een commercieel oogpunt , is niet toegestaan. :nono: |
Nouja noem het niet echt reclame. Is toch ook een manier om geld te verdienen voor mensen met een website. En voor mij heeft het geen commerciele doeleinden want ik ben een webmaster die staat ingeschreven bij hun (y)
|
Citaat:
|
Dit forum is niet bedoeld om je eigen website te promoten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13. |