Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Tepels (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=96900)

jollie17 19-05-2002 15:02

Tepels

Ik vind dat ik te grote tepels heb.Wie heeft dit nog meer en weet iemand of je hier iets aan kan doen?

Sciza 19-05-2002 15:11

Je kan er niets aan doen, naar mijn weten.

ii 19-05-2002 17:18

Volgens mij worden ze alleen kleiner gemaakt als je je borsten laat verkleinen. Maar het lijkt me stug dat je hele grote tepels hebt die niet in verhouding zijn met de rest van je borsten??

miep 19-05-2002 18:07

ik heb ook grote tepels en vidn het super lelijk.
als ik het koud heb zijn ze veel kleiner en vind ik ze wel mooi.

Het Prutje 19-05-2002 19:40

Citaat:

miep schreef:

idem :(

miep 19-05-2002 22:22

Citaat:

Het Prutje schreef:

idem :(

wat hebben wij toch veel gemeen :p :(

Het Prutje 19-05-2002 22:42

Citaat:

miep schreef:

wat hebben wij toch veel gemeen :p :(

Ja? :) Droog hoor, maar vertel es (zeker alleen de slechte eigenschappen? (zie boven :();))? Niet (geloof ik) dat mn hele zieleleven hier op dit forum bloot ligt, maar ik ben tog wel benieuwd :) Lijkt me grappig :)
Behalve onze geboortedatum dan (ook droog, ik ken niet zoveel mensen die jarig zijn op mijn verjaardag :))
Ik heb btw ook een rooie broek :)
(sorry voor de offtopicheid mensen)

Anal Avenger 21-05-2002 22:53

diameter? :D

verkleinen lijkt me moeilijk, wees gewoon blij met wat je hebt, zit er niet zo over in, tepels zijn tepels, of ze nou groot zijn of niet.
Mischien klinkt het lullig maar zo bedoel ik het in ieder geval niet

Mark 22-05-2002 10:57

In de pubertijd kunnen je tepels heel groot worden omdat je hormonen zich aan het ontwikkelen zijn.

Zelfs jongens kunnen behoorlijke tepels krijgen, maar dat zijn gewoon hormonen.

MissBi@tch 22-05-2002 16:02

kvind die van mij wel goed zo :)

jollie17 22-05-2002 18:25

Citaat:

In de pubertijd kunnen je tepels heel groot worden omdat je hormonen zich aan het ontwikkelen zijn.
Denk je dat ze na de pubertijd kleiner kunnen worden? :confused:

Ik heb best grote borsten, cup C ofzo, misschien dat het daaraan ligt?

miep 26-05-2002 04:43

denk niet dat het daar aan ligt Jolleke,
toen ik afviel werden m'n borsten ook kleiner, denk maar niet dat m'n tepels kleiner werden hoor!

spacegirl 26-05-2002 08:24

daar kun je niks aan doen, zoiets is genetisch bepaald je kunt bijv t kleiner laten maken bij een plastisch chirurg, dacht ik maar of t vergoed wordt en hoeveel t kost weet ik niet, en t hoeft ook niet met een grote cup te maken te hebben,er zijn zat meisjes met kleintjes die daar ook last van hebben

jnieuwelaar 26-05-2002 11:06

misschien groeien ze door de hormonen eerst harder dan de rest van je borsten. Dat trekt zich vanzelf recht als je borsten gaan groeien.

jollie17 28-05-2002 21:09

Mijn borsten groeien niet meer dus het trekt ook niet meer vanzelf recht.Ik denk dat ik er toch aan moet wennen,want volgens mij is er niks wat ze kleiner maken :mad: (n)

M@TRIX 29-05-2002 00:40

vind de mijne goed

Sincerely yours 29-05-2002 16:48

Nu, hoe groot zijn ze eigenlijk?

snoopy 29-05-2002 21:03

ik heb ook (vrij) grote tepels. Er is niets aan te doen, behalve plastische chirurgie, maar ik denk dat dat heel duur is. Ik denk dat je het moet leren accepteren. Ik vind mijn tepels ook echt niet mooi (mijn borsten sowieso niet, trouwens, ze hangen. :(), maar ja... m'n vriend vind ze prachtig. Dus misschien valt het wel mee. Waarschijnlijk is dit ook bij jou het geval. Je denkt dat je tepels echt gigantisch zijn, maar de kans dat ze echt buitensporig groot zijn, is niet zo groot. iets groter dan gemiddeld, misschien... ach, ik klink vaag, maar ik denk dat iedereen snapt wat ik bedoel te zeggen, toch?

Poempiedoem 31-05-2002 21:15

Mijn tepels vormen een soort van 'bultje' op mijn borsten (of beter gezegd: borstjes) wat ik echt heel lelijk vind... als ik het koud heb zijn ze wel mooi

wipneusje 07-06-2002 10:12

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Het Prutje schreef:

idem
--------------------------------------------------------------------------------

I_am_anouk 09-06-2002 13:58

Ik heb ook flinke tepels. Je kan er niets aan doen. Maar als de mijne koid zijn gaan ze altijd opzetten, en dan is het helemaal niet om te zien

Pink panter 09-06-2002 16:39

altijd dat gemauw over TEPELS? :rolleyes:

zo bijzonder zijn die dingen toch nie :confused:

Dusjcrib 09-06-2002 16:50

Citaat:

snoopy/mamo schreef:
ik heb ook (vrij) grote tepels. Er is niets aan te doen, behalve plastische chirurgie, maar ik denk dat dat heel duur is. Ik denk dat je het moet leren accepteren. Ik vind mijn tepels ook echt niet mooi (mijn borsten sowieso niet, trouwens, ze hangen. :(), maar ja... m'n vriend vind ze prachtig. Dus misschien valt het wel mee. Waarschijnlijk is dit ook bij jou het geval. Je denkt dat je tepels echt gigantisch zijn, maar de kans dat ze echt buitensporig groot zijn, is niet zo groot. iets groter dan gemiddeld, misschien... ach, ik klink vaag, maar ik denk dat iedereen snapt wat ik bedoel te zeggen, toch?
bij mij pcies hetzelfde als bij jou..
Maar ja, je kan je hele leven dr mee gaan zitten dat je je tepels te groot vind maar als je een vriend ehbt/krijgt is hij samen met jou de enige die dr tegenaan moet kijken en hij vind het ws toch wel mooi. Het enige wat je kunt doen is proberen jezelf te accepteren zoals je bent, iedereen heeft wel minder mooie dingen, maar de een accepteert het wel en de ander niet..

kosamlover 19-06-2002 12:52

ik heb dat ook, maar dat is omdat je borsten nog in de groei zijn, maar bij sommige mensen blijft dat altijd!iedereen heeft nou eenmaal andere tepels!

Arenda 19-06-2002 16:01

Citaat:

kosamlover schreef:
ik heb dat ook, maar dat is omdat je borsten nog in de groei zijn, maar bij sommige mensen blijft dat altijd!iedereen heeft nou eenmaal andere tepels!
ik heb het ook maar bij mij zijn ze nog niet helemaal volgroeid ( mijn tepels dan) Komt vanzelf. Mijne veranderen ook lamgzamerhand.

tomtommertje 19-06-2002 17:05

hmm, kvind de mijne ook nie mooi :(

Darkest Angel 19-06-2002 17:08

Citaat:

jollie17 schreef:
Ik vind dat ik te grote tepels heb.Wie heeft dit nog meer en weet iemand of je hier iets aan kan doen?

ikkuh...... :( :(

Ninnoc 20-06-2002 22:48

ik heb gelukkig vrij normale maat tepels alleen zijn ze bijna dezelfde kleur als mijn huid dus nauwelijks rozer of bruiner en zijn ze dus ook niet bduidelijk omrant ofzo

scralatchtica 30-06-2002 20:56

Citaat:

Poempiedoem schreef:
Mijn tepels vormen een soort van 'bultje' op mijn borsten (of beter gezegd: borstjes) wat ik echt heel lelijk vind... als ik het koud heb zijn ze wel mooi

[COLOR=darkblue]hey, ik hoop dat je dit nog leest, want ik heb net hetzelfde 'probleem' als jij! ik heb namelijk ook heel kleine borsten/borstjes en dus ook heel kleine tepels.. als ze 'hard' zijn, lijken het net kleine kleine bultjes, anders zieje ze bijna niet.. ik schaam me echt wel.. :(

lake bodom 02-07-2002 07:43

Citaat:

Ninnoc schreef:
ik heb gelukkig vrij normale maat tepels alleen zijn ze bijna dezelfde kleur als mijn huid dus nauwelijks rozer of bruiner en zijn ze dus ook niet bduidelijk omrant ofzo
mijne ook bijna zelfde kleur, ietsjes rozer, maar bij mij zijn je juist kleiner :S en vind grotere tepels mooier, maarja boeie, tzijn maar tepels, wat maakt t uit

jollie17 08-07-2002 21:13

Ik heb ergens gelezen dat ze je tepels kleiner kunnen maken.
Als je bv een borstverkleining hebt dan verkleinen ze je tepels ook.
Een vriendin van me was afgevallen en zei dat je dan ook kleiner wordt.

Siyabonga 08-07-2002 21:21

Citaat:

miep schreef:

aaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh dat meen je niet
-nog iets wat we gemeen hebben-

StefanLovertje 08-07-2002 21:28

Citaat:

jollie17 schreef:

Ik heb best grote borsten, cup C ofzo, misschien dat het daaraan ligt?

'k denk het niet want 'k heb d maar helemaal geen grote tepels.. dusja... zal wel in je familie zitte ofzo

SuperS 09-07-2002 07:22

Citaat:

StefanLovertje schreef:

'k denk het niet want 'k heb d maar helemaal geen grote tepels.. dusja... zal wel in je familie zitte ofzo

jij hebt mooie (en lekker) tepels ;) ;) :D :D

Yamyam 09-07-2002 12:51

Dat is toch niet erg? Wees blij dat je zo bijzonder bent!

StefanLovertje 09-07-2002 18:05

Citaat:

SuperS schreef:

jij hebt mooie (en lekker) tepels ;) ;) :D :D

:o :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:51.