![]() |
wat voor troep slingert er op jouw kamer?
bij mij:
papiertjes schoolboeken geodriehoek kussens schoenen |
Post heeft de rare eigenschap door de kamer te willen vliegen.
En momenteel ook (schoon) wasgoed, ik ben te lui dat in de kast te doen. Verder staat hier een fles cola, terwijl die terug in de koelkast had moeten gaan zitten. |
Haha, wat slingert er níet op mijn kamer?;) Mijn kamer is echt een troep, er liggen altijd wel wat kleren en papieren op de grond. Ook veel schoolboeken liggen op de grond.. en snoeppapiertjes en dergelijke. En ook kussens en mn sprei, want ik ben te lui om die op mn bed te leggen.
|
boeken, tijdschriften, papiertjes, kleding, cd-roms en DVD-schijfjes.
|
Op wat (school)boeken, een schrijfblok en bladmuziek na, is
mijn kamer aardig opgeruimd. (y) |
Een stuk of twintig leesboeken
Stapel schone was Stuk of wat schoolboeken En een paar dvd's |
lege drankflessen, schoolboeken, stylo's tijdschriften, cursusmappen, post, voetbal, schoenen
|
kleren, cd's, tijdschriften, bierviltjes, gitaar, bladen, lege flessen, bierflesjes en schoolboeken. :o
|
Boeken, wat bladen, kleren. En een verdwaald glas van gisteren.
|
Papiertjes, lege cd-hoesjes, potloden en gummetjes, afstandsbediening, een paar ouwe schoenen, ouwe bioscoopbonnetjes. Te veel om op te noemen :bloos:
|
Er slingert bij mij nooit troep op m'n kamer, hoogstens wat tijdschriften die slordig op een plank liggen, maar das dan ook alles.
|
Post, blaadjes, boeken, tassen, videobanden, kauwgom.
|
Citaat:
Ontoppic: Boeken; Schone was; CD's; Tas; Ikzelf. |
het enige wat niet rondslingert zijn m'n cds
|
Citaat:
|
Mijn kamer is netjes opgeruimd. :)
|
Citaat:
|
O.a. boeken, cd's, bekers, borden, schoolboeken en andere spullen, deodoranten, shampoos, tijdschriften, tampons, cassettebandjes, papieren, toetsblokken, medicijnen, batterijen, kleren, makeup, elastiekjes, kussens, tassen, bh's, sokken, snoeppapiertjes....etc.
|
M'n tas, boeken, er staan nog borden en pannen op tafel...
*ruimt op* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vanalles.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een gitaar, 3 en een kwart computer in onderdelen. Kleren audio spullen en ik als ik terug kom van een avondje uit.
|
Laptop in tas, rugtas, tijdschriften, atlas, kranten, pc-speakers, draadjes van speakers, subwoofer, scanner, potloden, pennen, stof.
Verder is het brandschoon. |
Teveel :o
|
Mijn vlag hangt met een speld, heel treurig aan de muur. Er liggen wat gitaren op het bovenbed. Mijn prikbord met medailes is naar beneden geflikkerd en zit nu klem tussen mijn bureau en de muur. Boeken van D&D, een verdwaalde teddybeer, een doos met papierwerk en troep, een paar metrokrantjes, nog wat boeken, een dekbedlaken, een onderstuk van een ventilator en een hoes voor de gitaar gepaard met 2 gitaren, slingeren allemaal op mijn bovenbed. Op mijn bed zelf 'loungen' een tas met troep en een poes. Dan ligt er hier en daar papier semi-ongeorganiseerd. En sinds kort hangt de luxaflex er een beetje werkloos bij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wow, telepatische taartgaven? :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Niets, ik heb mijn kamer altijd netjes opgeruimd voordat ik hem verlaat.
|
papieren
dvd's boeken vooral veel kleren (hand) tassen schoenen en op dit moment computeronderdelen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Blaadjes
Boeken Voetbal Internationals Post Blikjes Sokken |
Citaat:
|
Alles eigenlijk slingert er wel;
kleren, boeken, cd's, blaadjes, papiertjes, pennen, potloden, schriften, nog-ingepakte-cadeautjes, loesje kaarten, tassen, tijdschriften, kussens, knuffels, stenen, dvd's. |
Boeken, pennen, kleren, chemische spullen, papiertjes van kaugom, tas, eurocenten, paraplu, kussens...
|
-handcreme
-mobieltje -afstandsbediening -webcam -zakdoekjes -labello verzameling -leeg marlboro pakje -bloemetje dat happy birthday zingt -usb-stick -een kok om te kussen los blaadje -aansteker -barbiepop van de mac donalds -broek van een vriendin van mij -fotoboekje dat ik nog moet inplakken -de foto's die erbij horen -een hele stapel spelletjes -schetsblok -2 stukken karton -zakje drop -ikea scheurkalender -boomerang kaartjes -andere losse blaadjes -vertaalcomputer -mn verzameling kaartjes -foto's -een leeg fotorolletje -een glow in de dark badeendje en dit is alleen nog mn bureau :P |
Citaat:
|
Citaat:
*behalve dat het geen schone was is maar kleding die ik een keer heb gedragen en toen ergens neergegooid heb. |
sokken, tassen, boeken, lenzengedoe
|
Ik ben nogal chaotisch, er ligt dus altijd wel wat. Maar het is niet zo rommelig dat je de grond oid niet meer kan zien. Ik vind het wel best zo, zo'n overdreven opgeruimde kamer staat ook weer zo gemaakt, vind ik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:12. |