![]() |
foute liedjes
ik vier bijna mijn verjaardag (zaterdag) en ik begin nu al met muziek zoeken. ik heb alleen een probleem ik weet geen leuke nummers. dus weet jij misschien een leuk en fout nummer vertel het me !
|
Vraag maar aan Ilsetjuhh :)
|
ice ice baby tata tatataaaaa
|
Marianne Rosenberg - Ich bin wie du
|
Conny van den Bos - Sjakie van de hoek
|
'Allemaal beestjes' :cool:
|
Alles van Manowar :P
Staying Alive van de Beegees Kung Fu fighting van ik weet niet wie. ZZtop - Gimme all your lovin' KISS - I Was made for loving you Sniff 'n' the tears - Drivers seat. |
Whirpool Productions - From Disco to Disco
Modern Talking - Juliet/You can win if you want The Ark - It takes a fool to remain sane en alles van George Whitaker natuurlijk |
Citaat:
De Ab Normaal-versie van The Ketchup Song. :D |
Robert Long - Jezus red.
|
Uh geen idee meer van wie ie is, Together heet ie.
|
Apres ski.
Succes verzekerd. |
Citaat:
|
Citaat:
K-liber - Viben :cool: |
Citaat:
|
Zet gewoon de Greeatest hits CD van Ria Valk op.
Succes gegarandeerd. (y) |
Citaat:
|
'Bestel mar' van Rowwen Heze.
|
Citaat:
dat is niet fout man, cultuurbarbaar |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ot ik luister zowat alleen maar foute muziek maar om nu al m'n cd's / mp3s te posten... |
Citaat:
|
muziek kan nooit fout zijn omdat het best wel subjectief is. Ik vind iets fout en jij vind het dikke pret, wanneer is het dan fout? Tegenstrijdig vind je niet? ;)
|
|
voor foute muziek hoef je alleen maar naar tmf te kijken...
|
Ik bedoelde zo fout dat ze lekker zijn :D
Driver's seat is idd niet fout, die is gewoon cool, maar uit dezelfde periode als de meeste foute lekkere liedjes :P Kheb jaren naar dat nummer gezocht omdat ik geen i-net had en niet wist hoe de artiest heette. Geniaal nummer, vooral die solo's :P |
Van Spinal Tap bestaan ook cd's. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sjonnies - Dans Je De Hele Nacht Met Mij
|
Alles van Skik en Twarres en Rowen Heze ja... foute kut limbo's en friezen.
|
O-Zone... dat nummer met die rare titel
En shit van Bauer, Hazes... oe en die blonde deaus, die nieuwe met 'koop eens een bosje rozen voor je moer' |
liedjes van de spice girls :cool:
|
Brunner und Brunner- Wir sind allen uber 40
spreekt mij op zich wel aan natuurlijk :( |
trouwens, 7 november in Oberhausen, Das groBe WDR4 Schlager Festival (y)
|
Alles van Dream Evil en X Japan
|
Zoals terror koe al zei, op 7 november is er in Oberhausen die große WDR4 Schlager-Starparade in Oberhausen, van 13:00 's middags tot 21:00 's avonds.
De prijzen van de staanplaatsen zijn 37 euro, en dat is het dichtste bij de bühne. Er zijn ook zitplaatsen van 65 euro, maar dat is ver weg, en die oudjes willen toch altijd zitten. http://www.brunner-brunner.at/hp/ima...nee04/gr-9.jpg Brunner und Brunner Andere optredende artiesten: Andrea Berg Andrea Jürgens Bata Illic Chris Andrews Fernando Express Gaby Baginsky G.G. Anderson Gunter Gabriel Karel Gott Leonard Claudia Jung Nicole Patrick Lindner Roland Kaiser Wind Nou, dat wordt me een geile boel. Iemand enig idee of het bier bij die entreeprijs inbegrepen is? |
haha omg :d Speelt wolfsheim daar ook? :cool:
|
And One - Pimmelman
en omg die spinal tap film is echt verschrikkelijk |
Spice Girls - wannabe:) klassieker
|
Citaat:
Vooral met de video erbij. :P |
Citaat:
|
Bacarra - Yes Sir I can Boogie
Luv - U.O.me (Waldolala) Boney M- Daddy Cool |
Citaat:
En skik is gaaf. Of kick'n, zoals mijn ex-provinciegenoten zouden zeggen. |
'Even aan m'n moeder vragen' van Bloem.
|
Citaat:
|
schlagermuziek natuurlijk
alleen in dit genre ken ik helaas niet zoveel artiesten vraagje aan ts: waarom foute liedjes en geen leuke?? |
was mc Hammer al genoemd?
|
Das niet fout.. :nono:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56. |