![]() |
[processor] Hoe kan ik kijken oftie nog heel is?
Kan ik hem doormeten ofzo ik wil kijken of me processor kapot is zonder dat ik hem weer in een moederbord moet stoppen, want anders sloop ik dadelijk me andere processor :p
ik heb al lopen googlen enzo maar kon niet echt iets vinden :s |
hoe bedoel je? sloop je je andere proc?
|
dan zou je een speciaal bordje moeten maken om je processor er in te leggen en om hem van stroom te voorzien en dan zou je hem eventueel kunnen doormeten. maar waarom zou je je andere processor slopen als je deze op je moederboard klikt.
hooguit je moederboard kan het minder prettig vinden als hij er niet geschikt voor is :p |
haha nou wat het geval is dat ik ging der andere fan opzetten maar met me suffe hoofd deed ik hem der verkeerd op :o
na tijdje aan hebben gestaan vloog de pc uit en ging neit meer aan. Toen heeft me pa ( :D ) een nieuwe processor gekocht (gelijk sneller enzo :p) maar nu vroeg ik me af of die andere stiekum nog werkt zodat ik die in me eigen pc kan stoppen maar dan moet ik der ook ff nieuw moederbordje voor kopen. Dit is natuurlijk zonde als blijkt dat'ie wel kapot is... pfoei heel stuk tekst ik hoop dat t duidelijk is :p ohja en ik geen zin om die andere pc weer open te maken fan deraf, cpu derin fan derop etc alles zooi weer aansluiten (heel system van kabels voor de videokaart waarmee we kunnen opnemen van de video en kabel enzo :/) |
Tuurlijk werkt ie, weet je wat er gebeurt, je cpu ziet dat er iets niet goed is, fan fout gemonteerd, cpu te warm ------------> slaat af.
|
Ik zou het maar niet proberen, waarschijnlijk heb je niet meer succes dan de vorige keer.
|
Citaat:
|
Citaat:
valt wel mee hoor, kijk maar eens op psych, dát zijn pas lange gesprekken ;) |
Citaat:
You will never know if you dont try :P |
Citaat:
|
Hij is kapot als ie het niet meer doet he!, dus doet ie het nu dan is ie niet kapot :cool:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:16. |