![]() |
irritant...
Na 2 jaar een relatie te hebben gehad,ben ik gedumt via de telefoon.
Dit heeft me erg veel pijn gedaan en ik zag het allemaal niet meer zitten.(lang verhaal) Ik heb mijn ex betrapt op veel leugens,dat hij al samen was met een meisje toen we nog samen waren,enz. Nu zijn we een paar maanden verder en hij wilt weer contact. Ik heb hem verteld dat ik niks met hem te maken wil hebben en dat hij me met rust moet laten..maar dat kan hij niet begrijpen.. Sterker nog,hij weigert om uit mijn leven te gaan. Net nu het allemaal weer lekker loopt,blijft hij komen. Hij blijft contact met me houden en ik weet niet meer wat ik met de situatie aan moet. Iemand een tip wat ik het beste kan doen?? |
Gewoon contact verbreken?
Trap 'm anders gewoon in z'n noten. |
niet aan em toegeven iig!!
|
Negeren! En zorg er alsjeblieft voor dat je dome acties als weer met hem gaan zoenen enzo voorkomt!!
|
niet aan toegeven!
hij heeft je bedrogen, alsof hij daar nu opeens mee zou stoppen.. |
gewoon negeren, dan komt er zelf wel (hopelijk) achter hoe triest hij bezig is!
|
vooral niet aan toegeven... :o daar krijg je zoveel problemen van... uiteindelijk ben jij tog weer de gene die gekwetst word..
en uhm... ik kan het weten... :( |
Hoe moeilijk kan het zijn? Scheld hem gewoon een keer finaal verrot.
|
via telefoon :confused:
en daarna wil hij niet uit je leven oprotten??? wat een eikel :p maaruhh ik zou het nog 1 keer duidelijk in zijn gezicht zeggen dat je hem niet meer moet... als dat niet helpt gewoon niet meer opendoen als hij bij je deur staat en gewoon totaal negeren :D |
Citaat:
|
hmm
1) blokkeer zijn email/msn 2) zijn telefoon niet meer aannemen en sms wegpleuren 3) bij eventueel nieuw nummer, niet meer aan hem geven 4) als hij je blijft volgen, grijp vlak voor zijn neus de eeste de beste kerel en pak die op zijn bek.... |
Als hij niet eens kan accepteren dat jij niet meer met hem in contact wil komen, is hij je niet waard.
Lozen die handel. Klinkt eerder gevaarlijk dan leuk. |
Weg ermee!
uitmaken via de telfoon na 2 jaar :nono: ?? Dat doe je toch sowieso niet? zelfs niet na een relatie van een maand. ook is ie nog vreemdgaan en hij snapt niet dat je niets meer met hem te maken wil hebben??? gooi zn sms en weg, neem de telefoon niet op als je belt en instrueer iedereen bij je in huis dat als hij belt jij er niet bent of niet met hem wil praten. blokkeer zijn msn, doe de deur niet open als hij aanbelt Of probeer het hem nog een keer aan zijn verstand te peuteren dat ie een eikel is en dat het echt over is. succes en sterkte! |
Negeren. Hij is een lul. Dit is het moment om voor jezelf te zeggen "ik ben over hem heen en ga weer verder met m'n leven."
Hou dat vol, dat is echt zó belangrijk! Hoe zoekt hij contact? Zorg dat mensen bij jou thuis de telefoon niet aan jou geven als hij opneemt. En hang zelf gewoon meteen op als hij het is. Als hij naar je toe komt, laat hem niet binnen, loop van hem weg, enz. Ondertussen schrijf je hem een brief of mailtje, waarin je hem precies uitlegt waarom je geen contact meer met hem wil. Want steeds weer met hem praten aan de telefoon of face-to-face is te moeilijk, dat doet je pijn en roept weer gevoelens op en voor je het weer heb je weer veel te vaak contact met hem. Zorg dus dat die brief/mail super duidelijk is. Jij bent degene die toestaat dat hij steeds contact met je heeft. Dus niet iedere keer een heel verhaal beginnen als je hem spreekt, gewoon meteen ophangen of weglopen. |
Heb ik ook gehad.
Je kan hem gewoon negeren of als hij niet toe geeft schakel je de politie in helpt perfect. Althans toen ik dat had gedaan had ik geen last meer van haar. En vooral niet toe geven!!! Anders blijft hij doorgaan. |
Hem nog een keer duidelijk maken hoe het zit tussen jullie volgens jou (dat jij niets meer met hem wilt te maken hebben etc.), probeer eventueel zo door te gaan tot hij het echt begrijpt.
Anders negeren. |
hm........wil je egt van em af en nooit meer wat met hem te maken hebben??
Dan heb ik maar een paar ding te melden.......................... 1. wees sterk en NEGEER em 2. laat em jou niet verleiden 3. wees hard tegen hem........laat ie je vanzelf met rust (als ie je ni meer mag) |
niet toegeven en de politie bellen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*brace doet een vreugdedansje* |
Citaat:
|
doen wat je gevoel zegt...wil je niks meer met hem te maken hebben....zeg het tegen hem en reageer niet meer op hem....heb je toch nog gevoelens voor die 'leugenaar' :nono: , mja dan moet je misschien toch maar achterhalen wat die gevoelens zijn...
ps. het is zeker uit met dat ene meisje? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:53. |