![]() |
[XP] Dit is vast al eerder gevraagd
Maar dan heb ik het gemist :-/
Hoe kan je met Windows XP / Mediaplayer fatsoenlijke screenshot (printscreens) maken? Die dus niet bewegen als je ze opent in een paint programma. |
Hoe bedoel je precies? Als ik gewoon op mijn PrintScreen knop druk op mijn toetsenbord (die heeft iedereen) dan maak ik een screenshot...
Maar vermoedelijk bedoel jij een screenie van een film? En dan waarschijnlijk een DivX oid? |
Citaat:
maar anders tft kopen en op je scanner leggen |
|
Programma gebruiken dat het beeldscherm niet via een hardwarematige overlay aanstuurt.
|
Citaat:
als het om een .avi of .mpg gaat, probeer Virtualdub, daar zit zelfs een optie in om het huidige frame te kopieren naar het klembord. |
Ik bedoel eigenlijk gewoon van Windows Mediaplayer naar Psp of paint. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn :s
|
Citaat:
Extra --> Opties --> Tabblad 'Prestaties' Vervolgens 'Videoversnelling' tot 'Geen' zetten (naar links dus). Vervolgens gewoon een screenie maken met 'Print Screen' een plakken in paint. Achteraf wel terugzetten omdat, bij mij in ieder geval, je bestand dan iets haperiger afspeelt. (zo deed ik het eerst, volgens mij) |
Citaat:
Oooohw, ik zal die van 36 ook eens proberen. Ik moet gewoon een screenie hebben van de Trigun kat ^_^ |
Citaat:
|
Als em op geen zet kan je niet scrollen :-/ Zo duurt het eeuwen als je je screen moet zoeken :S
Toch bedankt ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19. |