![]() |
The Bled 13/12 Melkweg
The Bled, maandag 13 december in de Melkweg
Komt hopelijk ook nog vette support bij. Wie gaan er? http://www.thebled.net |
Ik weet nog niet, ik wil opzich wel alleen moet ik nog ff wat mensen vinden die mee willen en kijken of mijn portemonnee het toestaat :p
|
Die band is mij toch iets TE gemiddeld...
|
aaaaaaaaaaah:cool:
ik vind ze wél hip!!!!! *muziekvlinder dus...damnit* |
en een upje dus
ik hoopte eigenlijk op Alexisonfire als support net als in de UK, maar las net op de melkweg site dat het Cast-Down is. Wat me verder weinig zegt.. dus helaas :( http://cast-down.com/ klinkt wel okay trouwens |
Coole band. weet niet of ik ga
|
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh ik moet werken bah bah bah
ik wou wel |
yuah!
l_angel en ik zijn van de partij |
geen geld :(
|
mwah, vond die cd niet veel aan, dus laat maar.
|
Gratis voor jaarleden (Y)
|
Citaat:
|
ach tis gratis, wie weet ga ik wel ff kijken. ken t alleen van naam overigens
|
leuke band, maar het is weer op een maandag en in amsterdam
ik haak weer eens af... |
argjah
moest toch nog ff een jaarlidm. halen. Misschien ga ik wel kijken |
arghh, ik ga al naar een voorstelling, heb ik weer...
|
Citaat:
ze moeten altijd jou hebben! |
ja ik ga wel denk ik met broerlief
|
-kuch- spam -kuch-
we geven 2x Pass the Flask weg, dus wie em niet heeft, doe mee! http://www.metalrage.com |
als ik geld had.
was ik gegaan ik heb geen geld. dus ik ga niet. |
Citaat:
Naja tis zowieso allemaal gratis voor mij dus ik ga wel gewoon :cool: Ik ken er eigenlijk niks, maar ben het nu aan het luisteren en het klinkt wel leuk (y) |
Iemand die maandag van mij een kaartje wil over kopen voor 9 euro??
|
^ volgens mij kan je wel geld terugkrijgen als je je kaartje + lidmaatschap laat zien bij de mw?
zoiets zei bas toch in het faint-topic. maar ik heb er wel zin in, ben het nu aant luisteren en mn ma vindt er niets aan (y) |
Citaat:
Of dan zou ik eerst het lidmaatschap moeten nemen en dan met dat lidmaatschap en kaartje weer terug gaan naar de balie en dan geld terug vragen? Zou dat lukken? |
Citaat:
|
Het is me te ver weg, anders had ik ze graag gezien.
|
heel misschien ga ik toch...
bijna blut eigenlijk en nog 2 weken te gaan... maar wil ze wel graag zien... klote geld altijd |
wat voor iets is het?
ik ben jaarlid :o |
Citaat:
http://www.thebled.net |
ik ga niet :o
|
Citaat:
|
Hmm dit ken ik niet? Ik zal het eens even ergens downloaden want ik ben opzich wel jaarlid. Oh maar het is morgen al. Dat is beroerd.
|
Citaat:
ohja castdown! coole band! |
was echt een leuke avond (y)
wel bizar rustig zeg.. niet normaal. maar erg gezellig, en cast down klonk leuk, the bled vond ik goed. |
vind the bled geloof ik toch wel leuk, maar nou is het al geweest :)
|
cast down begon slecht, werd later wel wat beter. toch niet echt overtuigend, beetje suf
the bled was wel tof wel echt de idiootste 'pit' ooit, en inderdaad erg rustig leuke avond :) |
Ja jeetje vooral die poser die altijd bij alle 'harde' concerten is, lekker thuis je moshfiguurtjes instuderen he :nono:
met zn jas aan ook nog eens ;) |
Citaat:
denk je dat je 'veilig' staat aan de kant, krijg je opeens een dolleman tegen je aangeworpen (n) al dat schoppen in de lucht is toch nergens voor nodig lol. dat kleine engelse gastje met enorm lang haar was echt schattig :bloos: :D het was ook erg rustig, zelfs het balkon was dicht en nog waren er weinig mensen. ik vraag me af waar ergens cast down vandaan kwam, die zanger praatte net als bart peters :D |
Citaat:
en cast-down was wel okay en the b3ed speelden erg goed/strak |
Citaat:
ik bedoelde gewoon waar ergens in belgië |
Citaat:
|
Citaat:
|
fuck ik moet echt weer beter opletten... hoorde vandaag pas van een vriend die erheen was dat 't wel leuk was...
|
ik vond het wel leuk, the bled speelde wel kort.
|
Citaat:
|
Citaat:
Anyhow: show was wel okee :) |
Citaat:
|
Citaat:
enne ik was eerst ook echt zo'n nu-metal kutje, so i don't blame anyone :p oh en ik heb nu een jaarlidmaatschap. niemand wilde m'n kaartje hebben natuurlijk. Maar toen waren die melkweg mensjes toch zo lief om me gewoon geld (minus servicekosten uiteraard) terug te geven (y) (maar dat kwam ook door m'n argumentent dat ik m'n kaartje had gekocht en er later pas op de site stond dat het gratis was voor leden..) |
trouwens altijd dat gezeik op mensen die bewegen, doe dan zelf wat of hou je mond... en tuurlijk ga je niet alleen constant lopen moshen dan krijg je nog meer gezeik van internet fruits zoals jullie
|
Citaat:
'internetfruits' posten op een forum waar je actief aan deel neemt ... Goed. Rest my case. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22. |