![]() |
[TK] DIverse leuke shirtjes
Een paar weken geleden, heb ik samen met een vriendin wat shirts gekocht. Maar nu blijkt dat ze niet passen! Terugbrengen kan nu niet meer.
Daar om hebben we een site opgericht. neem ook eens een kijkje, en koop 1 van die leuke shirts. Klik hier om de shirtjes te zien, met de prijzen :D |
http://www.vrolijkekerst.nl/Teksten/0035.gif
omg is dit iemands idee van een grap? http://www.derderijk.nl/exoverta/ima...suspicious.gif |
weet je zeker dat ze ongedragen zijn...
|
Citaat:
"Een paar weken geleden, heb ik samen met een vriendin wat shirts gekocht. Maar nu blijkt dat ze niet passen! Terugbrengen kan nu niet meer." Niet echt geloofwaardig :s |
ze zien dr niet echt ongedragen uit
|
maar je krijgt wel gratis 7 pop-ups \o/
|
Citaat:
|
Zet ze gewoon hier neer :rolleyes:
|
Op onze website kun je leuke t-shirts kopen, die wij voor een hoger bedrag in de winkel hebben gekocht!
:confused: |
Wit shirt met rare bobbeltjes. Was vroeger mode. Je kan hem uitrekken, dus hij past iedereen!
:D :D |
kom je vaak op de markt? (n)
|
Hmmm..knap hoor.. Voor 14-jarigen ongeveer, lees ik hier ergens.
Sinds wanneer gaat iemand van 16 met shirtjes van 14-jarigen aanlopen?? :confused: Verder, aanschafprijs vroeger : 15 euro. Een paar weken terug reken ik nog niet tot vroeger!! |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:eek:
Dat bovenste shirt:eek: Die paste jou helemaal niet, zie je wel hoe lelijk die zit?:| De rest vind ik niet erg geloofwaardig overkomen.:rolleyes: Deze dingen zijn niet meer te koop denk ik, ook niet een paar weken geleden.:D |
haha :D
|
Jakkes zeg. :( :confused: :s
Die pop ups waarin al meteen om de creditcard gevraagd wordt. :nono: |
Xie geeneens leuke shirtjes :p
|
haha nieuw :D
|
Citaat:
duidelijk ja prijzen lijken me ook nog al overdreven, iig van die laatste 2 walgelijke glitterdingen, meer dan €5 kosten die niet en ze zijn oud |
Die dingen zijn lelijk ... :(
Dat tshirt met het hartje had een vriendin van mij 3 jaar geleden al ... |
die foto's zijn er op 10 januari op gezet
dat is geen 'paar weken geleden' :| |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk zelfs dat de kindertjes in Roemenie deze rotzooi nog niet zullen accepteren |
:eek: :D wat een klote zooi :p
|
Citaat:
|
die shirtjes kosten op de markt denk ik 2,- oid, als ze daar al te koop zijn. Ik denk dat als je ze nog kwijt wilt raken je die prijzen aanzienlijk mag verlagen. xxx (hiermee wil ik niet zeggen dat ik ze koop, want ik vind ze absoluut niet mooi!)
|
Tering. :D
|
die heb je cker een paar weken geleden in een 2dehandszaak gekocht ofzo..andere winkels verkopen dat niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
omg noem je dat shirtjes?
|
Ik zou m'n reet er nog niet mee willen afvegen.
|
Paars shirt rekbaar met oog en glittertjes-spinnenweb erover
die hadden ze 2 jaar geleden bij cool cat :nono: |
Deze zijn ook leuk:Geel strak sexy navel-shirtje voor 14-jarigen ongeveer. Leuk shirt voor ongeveer 14 jaar oud. Aardig strak. Mooi navel-shirtje
Sexy lichtblauw shirt met mooie uiteenlopende mouwen. Leuk shirt met uiteenlopende mouwen, die niet zo heel erg wijd zijn. Maargoed, ik vind het gewoon knudde. Edit: Trouwens, moet dat eerste shirtje niet andersom gedragen worden, dit zit wel heel erg fout namelijk:s |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38. |