![]() |
Kan je begrijpen
Hoe moeilijk soms een lach voor mij kan zijn? Ik diep van binnen dan altijd weer Geconfronteerd word met die pijn Achter die lach een altijd schuilend, niet ontkomend verdriet En niemand die het opmerkt Niemand die het ziet.... Ik weet 't een erg simpel gedichtje en best wel gerijmd... |
tis schuilend;)
De laatste 2 regels zijn het beste:) |
Citaat:
Het is misschien wel "simpel" ofzo maar het leest lekker vlot weg en het is zeker niet slecht. Je gevoel geef je er in bloot... en toch ook weer niet :)(y) Ik kan het misschien wel begrijpen... PS: misschien voorkom je een strop in het lezen als je dat hoofdletter in je laatste strofe bij "Een" weglaat |
Vind de eerste 2 strofe's een beetje cliché,
maar het laatste stuk laat dat in het niets vallen :) XXXX Fan |
Ik zeg niets.
Alleen maar... Prachtig :) |
heel mooi gedichtje maar wel :(
volgens mij heb ik het wel gezien hoor, hihi ik hoop dat mijn lach (als die er is) jouw pijn kan verzachten dikke kus en knuffels :D liefs ludennis |
Citaat:
Liefs, Mariamne |
Citaat:
tnxx voor je reactie en je nuttige tips:)>>>ik zal d'r evn over nadenken>>>die ene zin zou ik inderdaad kunnen vervangen >>>Hoofletter=weg;)........ liefs, Mariamne |
Fun4ever>>klopt tis idd wat cliché eerste gedeelte, bedankt voor je reactie:)!
Anneee..>>fijn te horen dat je 'mooi vindt..tnxx! Dennis...>>tis idd wat :(>>ik heb nog wel es m'n dips he;) >>tuurlijk vrolijk jij me weer op met je lach :D!!... liefsknuffs mariamne |
mooi, loopt lekker, en zeer herkenbaar
|
Citaat:
*knuf* Mariamne |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37. |