![]() |
As the World turns
Is weer eens tijd voor een topic...
Eindelijk is de kogel door de kerk. Heerlijk, alles komt uit met Carly, alleen zoooooooooo zielig voor Molly en Mike :(... Nu met Alison nog en dan krijgen we misschien weer eens wat nieuwe verhaallijnen :). |
dat me carly duurde mij ook al weer veel te lang maa ja tog blijven kijken hea..... *verslaafd* enne die alison moet helemaal een schop onder haar kont krijgen.....*kutwijf*
En craig en Rosanna hoe zou dat nou tog verder gaan |
Ik vind het nog het zieligst voor Jack. :( Arme Jack, hij is altijd zo naief en er overkomt hem altijd slechte dingen en is hij zo blij omdat hij een kind krijgt, krijgt hij dit weer.
Vroeger vond ik Carly leuk nu vind ik het gewoon een bitch en heb ook absoluut geen sempathie meer voor d'r. |
vind t vooral zielig voor molly en mike, juist omdat het zo goed ging. en ook zielig voor jack! alweer niet zn kind....
allison moet egt oprotten joh :mad: |
Zielig voor Mike?? Ook hij is vreemd gegaan hoor, niet alleen Carly!!
En ja.. voor Jack is het zooooo sneu, het is echt een schat van een vent en dan gebeurt 'm dit :( . |
Dat van Alison moet uitkomen, en dat tussen ben, marshall en jesicca mag ook wel afgelopen zijn..
aaron &lucy moeten gewoon nog lang en gelukkig leven, want die zijn zo schattig :) |
Citaat:
Leuk trouwens dat we Lien weer ff zagen :). Marshall's dochter dood, zijn we daar ook weer vanaf. |
Citaat:
maarja, wie niet bij ATWT. |
Citaat:
ik wil dat nameiljk niet weten. |
Citaat:
Het is niet zo dat ik alles wat er gaat gebeuren neer heb gepleurd. |
nou fijn.. kwou ook dat aaron en lucy bij mekaar zouden blijven :(. maar ja. vind het gewoon rottig voor jack en molly. ze had wel ff genoeg gehad met jake die toen dood was... en nu weer zo een vent die vreemd gaat :s. maar goed, alison moet ook wegwezen, vies rotwijf :S:S:S
*vind t nog steeds jammer dat abigail weg is :(* edit: hihi, dat ik zo serieus reageer op een soap... maargoed, verslaafd heet dat he :P |
Molly :(
Jack :( Maar t ergst vind ik dat Carly en Molly nu natuurlijk ook enorme ruzie hebben/gaan krijgen. Ik vind hen altijd zo leuk en schattig samen.... Ik vind Mike een eikel. Craig en Rosanna <333 Mja daar ben ik geloof ik altijd de enige in :p Ik vind Lucy een zeikerd. Sinds ze in die rolstoel zit, lijkt t alsof ze ook ineens niet meer zelf kan denken ofzo. Ok, ze heeft bepaalde herinneringen niet meer, maar dat betekent toch niet dat ze maar alles moet geloven wat iedereen tegen haar zegt? :| Stom kind. En Alison is ook stom. |
Ik vind Roseanne en Craig ook leuk samen. <3
Spoiler
|
Citaat:
|
Craig & Rosanna <333 :) .
Ik heb ATWT Vrijdag gvd gemist, wie kan mij ff bijpraten?! |
Citaat:
Ik heb toch nog goede hoop voor Jack en Carly. Als al dit gedoe voorbij is, dan komen ze wel weer samen denk ik. Ze hebben al zoveel doorstaan. En Jack had toch echt de bruiloft afgezegd. Technisch heeft hij haar toch echt gedumpd toen... |
Aah had het heel lang niet gekeken, kijk vandaag weer voor de eerste keer. Jack en Carly, Molly en Mike :( Hoop dat ze toch nog wel weer bij elkaar komen eigenlijk.
Enne Craig en Rosanna zijn perfect als stel :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig hebben Carly en Mike eindelijk bekend. (y) Nu ga ik weer kijken. |
Ik weet 100% zeker dat het uitkomt dat Alison de brand heeft gesticht :) en dan hoop ik dat ze iedereen kwijt raakt en alleen overblijft :) .
|
Nou.. t wordt alleen maar erger met Alison!! Straks krijgt ze Aaron zover dat hij haar gaat geloven en dat hij met haar naar bed gaat.. :eek: Vet kut dus!! :mad:
Ennuh.. t ergste is dan ook nog dat ze zwanger van m wordt!!! :mad: Jee hoe erg kun je t maken he?? Dit weet ik omdat ik aan een Amerikaans mailvriendin van me gevraagd had hoe dat verder ging tussen Aaron en Alison.. Vet kut man.. Daar is de serie dus al wat verder.. vandaar dat ze met het kon vertellen.. Maar niet leuk dus.. Wat een ROTWIJF!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm, valt dit niet onder: SPOILER???
maar goed wel te verwachten. iedereen die vreemdgaat is natuurlijk ook meteen zwanger. wat mij nou wel leuk lijkt he, is dat molly dan opeens zwanger wordt maar niet weet of t kind nou van mike is of van jack :) dan kan t kind van jack naar carly en kunnen ze samen t kind van jack opvoeden, en het kind van carly naar molly en mike. leuk toch? |
Citaat:
hihi (y) lijkt me ook erg leuk :P echt vette actie van molly en jack vandaag :P :eek: maar het is niet leuk om te lezen wat er gaan gebeuren :( wil het pas weten als ik het in de aflevering zie, wil nu nog niet weten wat er over een tijd gebeurd!!! |
:mad: :mad: Zou je voortaan een spoiler willen gebruiken!!!!
En ik vond Mike wel heel gemeen toen hij tegen Jack aan het praten was, helemaal niet meer de lieve Mike. Ze kwam bij me deur en ik had twee keuzes, champange en koffie en weet je wat ik koos Jack, champange. Wat een schoft. :mad: |
Citaat:
|
Jack + Molly -> hypocriet :eek: !!
Ze doen nu gvd hetzelfde als dat Carly en Mike deden.. toenadering zoeken uit verdriet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Mike moet niet weg :p. Mike is goddelijk en extreem aantrekkelijk :o. Mike en Molly moeten weer samenkomen, zijn zo leuk samen. En Rosanna en Craig meoten uit elkaar. Ik vind ze niet leuk meer samen. Rosanna is te soft geworden en daardoor is Craig minder leuk. Craig is leuk als hij utigedaagd wordt, zoals bij Katie, Margo (Y) en natuurlijk Carly :). GRRRR die lompe Babs weer :mad: |
Citaat:
|
De laatste tijd kijk ik ATWT alleen maar omdat ik routine is dat ik het kijk.
Alison word ik zo onderhand zat, dat gekwijl tussen Aaron en Lucy ook. Dat gedoe met Carly enz is nou ook niet meer leuk. Marshall en Jessica zijn ook irritant. Sjee, zo klinkt het niet alsof ik het echt leuk vind :rolleyes: Maar dat vind ik wel, alleen nu even niet. Het is te langgerekt allemaal. En over die spoiler hierboven, het is niet eens waar wat ze zegt, dus het is geen spoiler :P |
Citaat:
|
Citaat:
Molly en Mike vind ik niet echt bij elkaar passen, hopelijk is daar nu definitief een einde aan gekomen. Jake en Molly waren een veel leuker stel, dus ik vind eigenlijk ook dat Molly voorlopig maar alleen moet blijven. Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe Chris? Ik ben er tot nu toe nog niet echt enthousiast over, maar in ieder geval is het een hele verbetering ten opzichte van de vorige. |
Citaat:
|
Nee idd, die nieuwe Chris vind ik ook nog (n). Het zal wel weer wennen zijn, das meestal zo met nieuwe acteurs.
|
Citaat:
ik heb het gister eindelijk weer gezien. ik ben echt die alison heeeeelemaal zat. die mag nou ook wel weer eens oprotten. (excusez-moi). en nu weer een nieuw avontuur met simon, wat vinden jullie ervan? |
In America's Next topmodel mochten al die meiden met Mark Collier (Mike) zoenen :o... het is niet eerlijk :nono:
|
Citaat:
|
:O:O:O:O
*jaloerssss* :p |
Citaat:
|
Citaat:
welke gezonde meid niet ??? |
Citaat:
|
hahah jah gelijk heb je
heb je opgemerkt dat zij een vieze kleur blond heeft bijna geel gewoon niet egt mooi zou je zeggen |
Citaat:
|
Citaat:
|
die alison vern**kt de boel weer eens :mad:
dat ze met aaron in bed lag, grrrr :s stomme doos :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:31. |