![]() |
Reünie
Heej,
Vorige week hebben we nationaal MEP gehad.. en nu willen we met deze groep (ongeveer 14) man een reünie houden. Nu zijn er een paar problemen, ten eerste; de een komt uit Drenthe en de ander uit Noord-Brabant. We moeten dus een centrale plek hebben... (Utrecht dachten we zelf aan.) En als tweede heb je natuurlijk nog altijd het probleem; Wat gaan we doen? Als iemand nog suggesties heeft, deel het graag mede, want wij komen er zelf niet uit! Alvast bedankt, ps: We weten al wanneer we het willen houden, 23 oktober. Als dit bericht hier verkeerd staat, sorry.. Maar ik wist niet zo snel waar ik hem anders neer zou moeten zetten. |
Ik denk eerlijk gezegd dat je beter die reunie kan houden op een plek die in ieder geval 1 iemand kent. als je dan besluit om bijvoorbeeld naar de film te gaan, een hapje te gaan eten, dan weet iemand tenminste altijd de weg en loop je niet de hele reunie te zoeken. dan moeten sommigen maar langer reizen. (of bij iemand blijven slapen) ga in ieder geval wat gezelligs doen. eten, of andere standaard dingen.(bowlen, lasergamen, karten, film kijken, dierentuin, picknicken, spelletjesmiddag, sportmiddag, weet ikv eel.)
|
Utrecht.
|
Ik zou iig Utrecht afspreken. Wat je kan gaan doen? Film, uiteten, lasergamer, wat ook twee posts (?) boven mij staat.
|
Tja ik weet het niet, komt Tandpasta ook?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zei al eerder, we doen het ergens in de buurt. :)
|
Ik heb geen idee wat nationaal MEP is maar is een reunie na één week niet een beetje snel?
|
Citaat:
|
Ik zei het toch. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet in geuren, en alleen in de kleur geel. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je zoiets niet kan bedenken waarom zou je dan een Reünie organiseren?
|
Leuk dat jullie allemaal weer zo aardig reageren.. :rolleyes:
Maar voor de niet- wetenden onder ons. ..MEP staat ( in dit geval) dus voor het Model European Parliament, hierbij speel je het Europese Parlement dus in het klein na. Voor de rest zou ik zeggen zie de uitleg van Briseïs.. Verder over de reunie, waarom een reunie na één week organiseren? Nou, dan mag je wel zo'n lekker bijdehandte opmerking maken, maar mag ik je er misschien even op wijzen dat er wordt gesproken van 23 oktober!! Dat is dus niet volgende week al. En voor de rest, een goed begin is het halve werk.. Heeft iemand nog suggesties? Het idee van Utrecht en dan uiteten/lasergamen enz. hadden we zelf ook al. Maar misschien zo iets als een dagje pretpark of ergens kamperen? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou het overleggen met de mensen waarmee je gaat; hoe denken zij er over, wat willen ze doen... Aan ons heb je dan weinig... |
Citaat:
Eigenlijk gewoon een nep-MUN.. Naapers!! |
Ja, ik vraag het aan jullie...Waarom zou ik het hier anders posten?
Ik vraag het omdat iemand misschien nog met HET geniale idee van de dag komt.. En ja, we hebben zelf ook al wat overlegd, maar wat extra informatie vragen kan nooit kwaad. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38. |