![]() |
bruidsshow voor ouderen
Hoi Hoi.
Op mijn stage gaan zij een bruidsshow organiseren. Alleen nu kreeg ik de opdracht om er een beetje info over te verzamelen :s (dus hoe je het aan kunt pakken, enz.) Nu dacht ik misschien zijn er mensen die dit al eens gedaan hebben of ideeen ervoor hebben, graag hoor ik dan van jullie. Ook voor vragen kan je posten of PM'en! edit: En jullie hoeven niet met onzin reacties te komen :nono: :rolleyes: , want daar let ik toch niet op (n) |
Overspoel Leonoor met PM :p
|
Let hier maar niet op dan.
|
Citaat:
|
Is goed, ik PM je wel wat leuke ideeën.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Mag ik vragen waarom je een bruidsshow gaat houden in een bejaardentehuis? lijkt me dat 99% in zo'n tehuis getrouwd is of is geweest en/of niet meer van plan is om (nog) een keer te gaan trouwen
|
Citaat:
|
Iets meer informatie lijkt me handig. ;) :p
Wat verstaan 'zij' onder een bruidsshow? Bejaarden die een modeshow gaan lopen, het AB-team dat een modeshow gaat lopen, ...? |
laat ze allemaal foto's verzamelen van hun eigen bruilofd en vergelijk die met de stijl van tegenwoordig.
|
Citaat:
|
Ehm, gewoon flink zuipen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, studentje17 waar blijf je? :p |
Citaat:
|
Citaat:
En weet niet egt waarom |
Citaat:
Maar zeker weten doe ik het niet. |
'k zou gewoon eens op zoek gaan op google hoe ze dat soort dingen aanpakken. Hoeft niet per se informatie te zijn over een bruidsshow, een modeshow lijkt me vrijwel hetzelfde qua organisatie.
|
De volgende keer is het handig om duidelijker te zijn in je post!
|
Citaat:
Dat maakt het juist leuk voor die mensen. Ik weet niet of ze dementeren, maar het roept in elk geval vast een boel herinneringen op als je oude, gebruikte bruidsjurken leent van bewoners. Ik loop zelf ook stage tussen de bejaarden en bij ons is ook al eens zo'n bruidsjurkenshow georganiseerd: een van de meest geslaagde avonden ooit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:21. |