![]() |
comfort-food
als jij verdrietig of beetje ziekjes bent ofzo wat is dan het eten wat je weer opvrolijkt? ga je -heel amerikaans- in je pyama met een grote bak ijs zitten? of eet je je vol aan chocolade, bonbons, chips, koekjes? welk voedsel zorgt voor een beter gevoel bij jou?
of maakt t eigenlijk allemaal geen donder uit? |
chocolade maakt veel goed:) en als ik verdrietig of lichtelijk ziek ben wil ik ook nog weleens sinaasappel-banaan prutje maken. dat maakte mijn ouders vroeger altijd voor me als ik ziek ging worden of er iets was. beetje maf voedsel maar het doet veel goed
|
Het vrolijkt me niet op, maar als ik me niet lekker voel heb ik meestal trek in kaas-/uien(stok)brood en cola - niet per se samen, maar gewoon die twee dingen.
|
Ach het helpt toch niet maar eten is toch wel fijn op dat soort momenten. Ik ga voor cote d'or chocolade, chocolademelk, en broodjes met boursin en dat soort rotzooi (y)
Oh en caramel popcorn niet te vergetne. |
Als ik een beetje suffig ben, niet echt ziekig, maar wel een beetje lamlendig, dan ga ik altijd aan de speculaas of pepernoten :o
Zo af en toe, als ik wat slecht gehumeurd ben, pak ik wat chocolade. (Maar wanneer ik een week later onder de bulten zit, heb ik weer spijt :o ) |
Nu ik op dieet ben houd ik me in om op slechte momenten te gaan eten. Ik ga dan liever wat anders doen.
Een tijd geleden at ik als ik me suf voelde of niet zo lekker voelde hartige dingen. Heel af en toe eens wat zoets. |
alles wat lekker is
|
Pff op die momenten eet ik echt vanalles.. maar meestal toch wel chocolade.
|
ben&jerry's ijs :)
|
Chocolade(ijs) ...ja, ik ben heel amerikaans :D
|
Als ik een (beetje) ziekjes ben kom ik niet verder dan beschuit met kaas en appelsap verdunt met water. Voel ik me klote dan ga ik een goede dvd opzetten en neem ik koekjes, chips en ijs en spa groen. Of een grote glas met vanille ijs gemixt met cola jum jum.
|
ik doe dat eigenlijk nooit.
|
Citaat:
Als ik me een beetje ziek voel eet ik meestal brood met zout. Dat werkt niet, maar ik doe het wel :) |
warme chocolade melk (y)
|
Als ik me ziek voel dan heb ik meestal niet zo'n behoefte aan eten. Als ik me gewoon down voel dan heb ik of juist geen behoefte aan eten of juist verschrikkelijk aan ongezond eten zoals koekjes en chocola.
|
als ik me neit lekker voel... eet ik beschuitjes met smeerkaas of met hagelslag. of cup-of-soup
|
Drop natuurlijk. :cool:
Maar dat hebben we bijna nooit in huis, dus meestal wordt het iets anders wat lekker is. Verschillende dingen wel... |
als ik echt verdrietig ben heb ik nergens zin in. Als ik een baaldag heb, dan wil ik gewoon iets leuks voor mezelf doen. Soms is dat dan iets te eten kopen, en vaak is dat dan chocola :o
|
B&J chunky monkey <3
|
Hetzelfde als wat ik normaal ook heel graag eet.
Rijstepap broodjes cheesedippers vers sap dat soort dingetjes hihi en idd met warme kruik en deken op de bank met schietkanon in de aanslag. (afstandsbediening) |
dan eet ik juist helemaal niets meer!!
|
Dan haal ik zo'n grote zak m&m's, en dan ga ik heel de middag (in de winter dan) tegen de verwarming zitten. Beetje lezen, beetje m&m's eten; helpt altijd :p
|
Ik ben niet vaak verdrietig en als ik het ben, vrolijkt eten me niet op. Heel misschien een frietje of chips, maar verder ook nix. :p
|
iets vets
patat ofzo :s |
Slagroomsoesjes......***slijmslijm***
|
Vet vies vatsig spul en dan heel veel...
Rasfriet met teveel cafetaria-mayo bijvoorbeeld... |
van die American Cookies, met dat chocolade erin <3
|
Citaat:
|
Chocola. Caramel.
|
Ik doe het ook, meestal chips, maar ook weleens andere creaties...
maar ik voel me erna alleen maar lelijk en te dik enzo (valt opzich wel mee, maar op zo'n momenten maak ik het voor mezelf altijd moeilijk) (ja ik ben een jongen)) |
bamisoepjes :) al vanaf me 6/7e verslaafd aan ofsow.. superlekker en wordk altijd beetje opgewekter van :D
|
Chocolade vaak juist helemaal niet, ik heb als ik me niet zo goed voel juist zien in een frietje of een frikandel speciaal oid.
En verder wil ik nog weleens vreetaanvallen hebben, dan eet ik soepstengels met chocoladesaus of sambal oid. |
Koek. Chocola. Ijs.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24. |