![]() |
nieuw
nou heb ik 2 afgezaagde topics (L)
|
Ik heb een lak-schoudertas.
En eigenlijk vond ik 'm te duur, maar bij de kassa kwam dat koddige mens erachter dat het in de aanbieding was, voor maar vijf euro (y) |
Een normale topictitel! (y)
Ik heb een heel gave jas gekocht vandaag. |
- roze hoodie :o<3,H&m
- fles canei - 2 t-shirts,Alain red |
groen vest met leren riempjes van only
wit met groen gestreepte handschoenen h&m 2 brownies & 2 muffins appel kaneel bijenkorf :) |
Citaat:
|
Een grijsgroenig ribstoffen jasje en een paar zwarte oorbellen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- veel taken :(
|
Citaat:
|
2 hoodies
|
Een sexy asbak en andere onzin.
|
- telefoonkabeltje zodat ik ook in Antwerpen kan nerden
- vier flessen wijn Dat zijn de betere aankopen. (y) |
Citaat:
je komt toch ooit nog wel 'ns naar bergen op zoom? *puppy eyes* in ieder geval, ik heb ; - sigaretten - tikkels - fristi - wit bloesje met groen-bruin-gele bloemetjes - wit / blauw wollen truitje zonder mouwen - donkerbruin met blauw-roze geruit tweed mini-rokje - pastel-groen-blauw-paars-grijze kruising tussen een legging en een panty met een vreemde print - lila-paarse panty - grijzige panty met stipjes - 2 kitscherige broches en mn japanse lesboek kwam vandaag aan, hoezee. (y) |
-weer een mislukte relatie. zucht. ik heb genoeg van mannen
-een rot gevoel :( -2 doosjes smints -heel veel boeken van mulisch -een nieuw zwart shirt -2 hele vieze knabbelstengels van de bakker bart |
zwarte accel schoenen
morgen industrial piercing <3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik duik maar eens mijn bed in met een wijnfles. Want ik moet dadelijk nog uit. |
haha waarom ben je nou weer een M :p 't is ook echt altijd wat met jou :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
moet toch wat he. |
Citaat:
vandaag: -portemonnee opgehaald die ik het vliegtuig was verloren -donkerbruin ribbaretje -donkerbruin/donkergeel gestreepte sjaal -zwart sjaaltje met glitterdraad -rood ondergoed -blauwe trui -elastiekjes -zwarte zonnebril -fles wodka -cd velvet underground & cd+dvd spinvis samen voor 10 euro -elle |
ojj ik heb echt een kutdag achter de rug ik het teveel dingen gekocht die ik al had of wat er veel op leek maar toen dacht ik van hmm hoe kan je nou teveel kleding hebben??
(toen ik thuis kwam zei ik dit ongeveer ook tegen m'n vader want hij zag de bui al hangen, zegt ie: "laat denken maar aan n paard over die heeft z'n kop groter dan jij wuahahahahaha" ) - rose v-hals trui benetton - bruinachtig vest met matrozenkraag bentton - visnetparelketting (ik dacht die dingen gaan toch snel kapot.. :rolleyes: ) - lichte spijkerbroek, replay rose label want die had ik nog niet - clinique mascara & lippenstift - nog een mascara, maybelline (je kan ook nooit genoeg mascaras hebben?? :s ) - heel mooie panty, wolford..echt die kan ik minstens 2x aan :eek: - rode joggingbroek hilfiger - bijpassend wit shirtje hilfiger - wit gebreide trui met ronde hals, hilfiger - zooi goedkope maskertjes - witte kralenoorbellen h&m - grote witte sjaal h&m - nieuwe fancy - broodjes & drinken etc - retourtje met de trein ohja waarom ging ik ook alweer naar de bijenkorf > iets kopen voor mn broer want die is morgen jarig.. nouja wist ik veel dat ze daar geen wahwahs hadden :rolleyes: |
Citaat:
Maar het is onzin om 100 euro neer te tellen voor een pedaaltje dat 'waahaah' doet als je er op trapt. En wat heb ik nieuw, vloei en koekjes en wodka. (y) |
Citaat:
Wahwahs kan je in alle muziekwinkels wel kopen toch dus adapters ook :confused: |
Ik heb een nieuwe haarkleur.
|
soesjes
tompoezen rosé canei will & grace downloads whoehoe |
een tragedy LP
http://www.starttoday.co.jp/img1/00010110.jpg een broek van h&m buttons : mihoen!,betercore,malkovich |
Citaat:
|
Citaat:
"NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!" :D |
Citaat:
Mashaa, ik mis je ineens! |
- bontje
- zwarte maillot - nieuwe lenzen en vloeistof |
Nieuwe jas van H&M
MP3speler |
dvdspeler waarbij het geluid het niet goed doet :(
|
wollen muts
|
-zwarte hoge schoenen, adidasneppers, maar mjam ze zitten lekker
-zwart ribjasje van boss, tres mooi -kniekousen van de hema -bezoekje bij de kapper |
sigaretten
4flessen rosé |
audiobullys-egowar
amy winehouse-frank blauwe coco bears tas b00ze dierendagkadootjes voor de cavia's |
-sigaretten
-beltegoed -4 ijzeren staven van een meter -een groot pak piepschuim -en een complete wasbeurt voor mn autootje, hiephoi glimmende velgen |
bierrr
wiet |
zwart kort rokje
zwarte strakke capushontrui boodschappen (n) mokken en schaaltjes met vlinders erop voor een vriendin pizza (y) |
- Biothermme voor het gelaat;
- Out of bed gel; - Douce gel; - 2 x Happy 18 B-day kaartjes; - 1 gewoon Happy B-day kaartje; - Ringmapje; - LOTR ROTK game; - Historia 2 handboek; - Anno 2 handbok; - Basiscursus WORD (ik ben geen n00b maar het is voor de didactische lessen :p). Ik heb in een tijdje geen DVD's meer gekocht, maar in Oktober komen er massa's goede uit! |
een NIEUWE zelfgemaakte song...met elektrisch gitaar gemaakt ;)
|
Citaat:
een sexy olympus om10 fotocamera met twee lenzen en andere gadjets erbij |
een lichtblauw babydoll achtig shirtje (L)
|
Broek
peuken fishermans friends |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47. |