![]() |
Hoe introduceer je iets nieuws?
Hoe introduceer jij iets nieuws in het sex hebben met een (vrij nieuwe) partner? Stel je wilt iets waarvan je niet zeker weet wat de ander ervan vind. Een speeltje, of anaal, of ik noem maar wat.
Hoe breng je dat dan? Praat je erover ("Euhh.. schat...") of koop je dat speeltje gewoon en haal je het ineens tevoorschijn, of begin je gewoon eens voorzichtig met wat anaal gestreel en wacht je de reactie af? |
Ik begin erover als we bezig zijn met voorspel.
"Zou je .... willen?" En als het dan met een speeltje te maken heeft doe ik de 'Verboden La' open. |
Citaat:
Tis wel de beste manier inderdaad. "Voorstel.. Als je het niks vind moet je het zeggen, maar ik ben wel nieuwsgierig.. Het zit zo:..." etcetera.. :) |
je kan het ook een keer zeggen als je geen seks hebt
als het dan een afknapper is voor de ander, dan heb je daar niet meteen last van. Als in teleurgesteld zijn en meteen een slappe piemel krijgen... |
Praten erover moet kunnen maar dan wel subtiel brengen want "Ik wil je keihard in je kont neuken" zal wel niet echt positieve reacties opleveren :D
|
Van tijd tot tijd heb je het er toch wel eens over met elkaar? Ellenlange gesprekken van: dit is nu eens iets wat ik leuk vind. Dit heb ik nog nooit gedaan, maar dat lijkt me wel eens de moeite om ooit eens te proberen. Commentaar geven of deze die en dat. Op die manier ging dat bij mij altijd. Sommige dingen kan je gewoon eens vragen tussen de soep en de patatten. Out of the BLue. En als de reactie tamelijk ok is, kan je het in het heetst van de strijd gewoon proberen. Op zo'n moment vind ik dat niemand aan elkaar nog 'toestemming' moet vragen. Als de ander het niks vind, laat die het wel merken.
|
hey, heb je mss zin om ... ?
mag ik mss ... ? zullen we n keer ... ? wat lijkt jou nu wel es leuk om te doen? mij .. |
Gewoon subtiel vragen (y)
|
Citaat:
kan toch als je wat hebt gelijk kopen kan ook, maar is weer zo zonde van je geld als ie niet wil |
ik zou het er denk ik over hebben als we een beetje aan t knuffelen en praten zijn. dan voel ik me toch vertrouwd en heb ik het idee dat ik een heleboel kwijt kan. als hij het dan niet wil, weet ik dat ook meteen en als ie t wel wil. tsjaa.. :evil: :D
|
Citaat:
Om Herman Finkers maar even te citeren: "Ik dacht: nee heb ik, een klap voor mijn kop kan ik krijgen."... :D |
bij mij werkt het beste het gewoon tijdens de seks te vragen...
niet gezegt dat ik altijd toehap, maar vaak ga ik er dan wel over nadenken en wil het dan vaak toch wel proberen.. |
tijdens de seks, anders kom je over als een preutse trut :nono:
|
Citaat:
|
Nevermind :P
|
Of gewoon doen zonder te vragen :cool:
|
Citaat:
stel je voor als jongen zijnde wil je doggystyle, dan gooi je je vriendin op haar knieen en begint te neuken? dat wil ik wel is meemaken :p |
Citaat:
Ehm, ik heb er nooit op gelet hoe ik iets nieuws begin. Ik denk dat ik 't dan gewoon doe, of dat het ooit al een keer toevallig ter sprake is gekomen tijdens het een of andere gesprek. |
Ik ben niet zo voor het "uitproberen en dan de reactie afwachten", ik zou het zelf nl niet zo waarderen als ie dat bij mij zou doen denk ik.. ;) Dus ik zou er gewoon een keer over beginnen.. :)
|
Wow, jullie zijn allemaal gewoon een stuk dapperder als ik blijkbaar :bloos:
Misschien ben ik te onzeker, maar ik vind het echt enorm moeilijk om ergens over te beginnen waarvan ik denk (bang ben) dat het misschien een afknapper is voor hem. |
Meestal na een fles rose en dan stel ik voorzichtig voor, of doe het gewoon, enig risico is dat het dan ook over is, maar al dat gepraat altijd.
|
Citaat:
(nee heb ik, klap voor mijn kop kan ik krijgen :D) |
Meestal stel ik het gewoon voor.
Of ik zeg "laten we het eens zo en zo proberen" We hebben ook wel eens na de seks van die gesprekken wat je echt super lekker vindt, of lijkt. Dus daar kan je ook dingen van onthouden en de volgende keer proberen. Samaris Ik begin erover als we bezig zijn met voorspel. "Zou je .... willen?" En als het dan met een speeltje te maken heeft doe ik de 'Verboden La' open. Hebben jullie ook al een verboden la? |
Citaat:
|
Hangt er een beetje vanaf.. soms heb ik wel de 'guts' om dat gwoon zo meteen voor te stellen.. soms loop ik er ook eerst wel dagen mee in me hoofd hoe ik dat nou weer ga verwoorden..
eigenlijk is het dan altijd druk maken om niets.. want het enige antwoord dat je kan krijgen is tog 'jah leuk' of 'nee, tog maar neit'.. met beiden is er nix aan de hand.. bij nee verzin je gwoon wat nieuws:P.. Vin egter wel dat je goed met mekaar moet kunnen praten over sex dan.. Beetje stom misschein, maar bijvoorbeeld na de sex en knuffelen nog ff bij mekaar blijven liggen en gwoon direct vragen aan de ander of die nog wat zou willen proberen ooit.. Bij mij werkt dat iig wel:).. |
Gewoon met elkaar over praten. Dat deden we zowel irl als op msn. En dingen die je uitprobeert gewoon 'nabespreken'
|
meestal is dit tijdens het voorspel of sex... als we zo met elkaar bezig zijn komen we op bepaalde ideen en vooral omdat we ons al zo "blootgeven" durf ik vaak lang voor mezelf gehouden fantasietjes uit te spreken.
|
Mijn vriend en ik kunnen heel goed samen praten, ook over dit soort dingen. We zien elkaar niet zo vaak en verder chatten we iedere dag over msn. Als een van ons dan iets nieuws wil probern dan praten we er gewoon over zodat we van te voren al weten hoe we er allebei over denken enzo, dat is wel heel fijn.
|
Ik vind dat zo raar, want over msn kan je veel sneller dingen zeggen.
Ik vind dat belemmerend voor je sociale vaardigheden, en zou nooit zoiets via msn bespreken. |
Als 't iets met excrementatie te maken heeft zou ik het maar niet introduceren TS :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of ik ben gewoon een preutse trut (niet zeggen...) Het meest subtiele voor als je echt niet durft: vertellen over wat die fictieve vriendin van je wel niet in bed uitgevreten heeft. En dan zo eens voorzichtig naar meningen vissen. Het meest effectieve: gewoon in die richting gaan tijdens de seks, als hij niet wil houdt hij je vanzelf tegen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03. |